اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۵۳۴

پکرمن: برابر برزیل سیستم بازی‌‌مان را تغییر نخواهیم داد

سرمربی تیم ملی کلمبیا تأکید کرد که شاگردانش برای جبران شکست خود در اولین بازی‌شان در کوپا‌ آمه‌ریکا، سیستم بازی‌شان را تغییر نخواهند داد.
۱۲:۰۷ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۴
وانانیوز|

 وانانیوز-پس از توقف تیم ملی آرژانتین برابر پاراگوئه در گروه B، دومین اتفاق غیرمنتظره کوپا آمه‌ریکای سال 2015 در شیلی شب گذشته (یکشنبه) در گروه C‌ و با شکست یک بر صفر کلمبیای پرستاره برابر ونزوئلا رقم خورد.

با وجود این شروع ناامیدکننده خوسه پکرمن، سرمربی کلمبیا خودش را نباخت و تأکید کرد که تیمش در بازی بعدی خود برابر تیم ملی برزیل با هدف جبران نتیجه بازی اولش به میدان خواهد رفت.

کلمبیا در بازی بعدی خود باید به مصاف تیمی برود که سال گذشته در چنین روزهایی آن را در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2014 از گردونه رقابت‌ها حذف کرد اما این موضوع سبب نشده که پکرمن از کسب پیروزی برابر سلسائو ناامید باشد.

او در کنفرانس خبری پس از دیداری که شاگردانش در آن برای تهدید دروازه حریف به اندازه کافی خلاقیت و میل به بازی هجومی نشان ندادند، به خبرنگاران گفت: از بابت این شکست متأسفیم و حسرت امتیازات از دست رفته را می‌خوریم اما من به ونزوئلا برای اینکه نشان داد چه تیم سطح بالایی است تبریک می‌گویم. این بازی از بازی‌های متداولی است که ما در دور اول مرحله گروهی کوپا آمه‌ریکا می‌بینیم، دیدارهایی که تیم‌ها در آن هنوز آنطور که باید و شاید ریتم بازی‌‌شان را پیدا نکرده‌اند.

پکرمن افزود: متأسفانه در این بازی نتیجه به سود ما نبود. ما نمی‌توانستیم بازی ترکیبی‌مان را آنطور که می‌خواستیم ارائه کنیم و در ارسال پاس‌هایی که معمولاً راحت میان بازیکنا‌ن‌مان رد و بدل می‌شود، مشکل داشتیم. در این بازی ما مشکلات زیادی داشتیم.

سرمربی کلمبیا درباره بازی بعدی تیمش که چهارشنبه شب در شهر سانتیاگو برابر تیم ملی برزیل است، تأکید کرد: ما سیستم بازی‌مان را برای آن مسابقه تغییر نخواهیم داد. برای ما تمام رقبا مهم هستند.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: پکرمن کلمبیا
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین