اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۵۳۰۵

پیـراهن آبی ارث پـدری هیچ‌کـس نیست

مردی که طی این سال‌ها بی‌تابانه انتظار صندلی رهبری آبی‌ها را کشیده و بارها گزینه اصلی لقب گرفته است، این روزها به آوازهای دور گوش می‌سپارد و خاطرات خوب گذشته را با خنده‌های درخشانش فاش می‌کند...
۱۱:۴۲ - ۲۴ تير ۱۳۹۵
وانانیوز| مردی که طی این سال‌ها بی‌تابانه انتظار صندلی رهبری آبی‌ها را کشیده و بارها گزینه اصلی لقب گرفته است، این روزها به آوازهای دور گوش می‌سپارد و خاطرات خوب گذشته را با خنده‌های درخشانش فاش می‌کند. 7 بی‌بدیل آبی‌ها دیروز با حرف‌هایش جرقه بی‌انتهایی زد!
  • گفته می‌شد كه قرار است روی نیمکت یک تیم لیگ‌برتری بنشینید اما...
مذاکراتی شد اما به سرانجام نرسید. همین الان هم چند تیم لیگ‌یکی، مدام پیغام می‌فرستند. برای استقلال هم در مقطعی مطرح شدیم که مثل سال‌های اخیر تنها گزینه حضرات لقب گرفتیم و بس.
  • حالا استقلال با این مختصات می‌تواند تابو را بشکند؟
امسال این تیم پرمهره و پرستاره است و خوب بسته شده. تصورم این است كه استقلال پس از چند سال از هر حیث توانایی قهرمان‌شدن را دارد.
  • شما در استقلال ۷ می‌پوشیدید؟
یادش بخیر...
  • بعد از مجید نامجومطلق آن پیراهن بایگانی نشد؟
دلیلی نداشت بایگانی شود. پیراهن آبی ارث پدر کسی نیست و اتفاقا نفرات بعدی یاد قدیمی‌ها را زنده می‌کنند. من وارث پیراهن حسن روشن بودم. پس حتما روشن باید زمین را به آسمان می‌دوخت؟ اگر قرار بود پیراهن‌ها در گنجه بمانند، چرا لباس مارادونای بزرگ بر تن دیگران شد و چرا به جشن پیراهن دعوتش نکردند؟ خیال‌تان را راحت کنم هیچ‌جای دنیا چنین چیزی وجود ندارد.
این روزها کادرفنی سابق آبی‌ها از خیانت در تیم سال قبل حرف می‌زنند!
تاریخ مصرف این حرف‌ها گذشته است.
  • چطور؟
هر حرفی را به وقتش باید زد. اگر واقعا خیانتی بوده، چرا در همان مقطع مطرح نشده؟ این اتهامات و علیه هم حرف‌زدن‌ها نتیجه‌ای جز ایجاد بی‌اعتمادی ندارد. قبول کنید در فوتبال حرفه‌ای این تاکتیک‌های نخ‌نما شده دیگر جواب نمی‌دهد.
  • شما مدعیان لیگ مدل۹۵ را چه تیم‌هایی می‌دانید؟
تراکتور خیلی خوب بسته شده و می‌تواند جام را بگیرد. استقلال هم پرمهره و پرستاره است. پرسپولیس هم بد نیست. فکر می‌کنم این 3تیم مثلث قهرمانی را ترسیم کنند. ما امسال بی‌گمان پدیده‌ای مثل استقلال‌خوزستان نخواهیم داشت.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین