اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۵۲۷۵

پدیده یک سال و نیم دچار چالش مالی شده بوده است

قائم مقام باشگاه پدیده گفت: بعد از مشکلاتی که در سیستم پدیده به وجود آمد، در یک سال و نیم گذشته دچار مشکل مالی بودیم.
۲۰:۲۲ - ۲۳ تير ۱۳۹۵
وانانیوز| مجتبی سرآسیایی در جریان دیدار دوستانه پدیده و اکسین در جمع خبرنگاران در مورد قرعه تیم پدیده گفت: در لیگ برتر هیچ قرعه آسانی در کار نیست، همه تیم‌ها سخت و خوب هستند، اکثر تیم‌ها از نظر فنی قوی و خوب بسته شده‌اند و هیچ بازی ساده‌ای در لیگ برتر نداریم. پدیده یک تیم با شخصیت و خوب در لیگ برتر است. ما می‌خواهیم از اعتبار فوتبال استان خراسان دفاع کنیم. بنابراین فرقی ندارد که هفته اول در اصفهان بازی کنیم یا مشهد.

وی در مورد دربی مشهد گفت: فرار کردن از این دربی و اینکه بگوییم دربی هم مثل سایر بازی‌ها 3 امتیاز دارد، درست نیست، دربی حساسیت خودش را دارد، بنابراین فرقی نمی‌کند این بازی هفته اول باشد یا آخر.

سرآسیایی در مورد ورزشگاه ثامن مشهد گفت: جلسه‌ای در اداره کل ورزش و جوانان داشتیم، ما از مسئولان می‌خواهیم که شرایط برگزاری بازی در ورزشگاه امام رضا(ع) را فراهم کنند. بازی در این ورزشگاه که در خود شهر است، برای ما بهتر است و انرژی بیش‌تری به تیم ما می‌دهد. امیدوارم مسئولان کمک کنند تا در این ورزشگاه بازی کنیم.

قائم مقام باشگاه پدیده در مورد مشکل مالی این تیم در نیم‌فصل دوم گذشته گفت: ما یک سال و نیم است که از نظر مالی دچار چالش شده‌ایم و فقط مربوط به نیم‌فصل گذشته نبوده است، وقتی سیستم پدیده دچار مشکل شد، تیم هم دچار مشکلاتی شد، اما با کمک بزرگان ورزش استان خراسان و مدیران این استان و دادستانی در نهایت تیم در لیگ برتر ماند. ما می‌خواهیم از عزت و اعتبار فوتبال خراسان دفاع کنیم.

وی درمورد برگزاری جام شهدا گفت: قرار بود در جام شهدا بازی داشته باشیم که بعد از انصراف پرسپولیس و ناهماهنگی‌های به وجودآمده، امکان برگزاری این جام وجود نداشت.

سرآسیایی در مورد اینکه پدیده به اردوی خارجی نرفته، پس مشکل دارد، گفت: فکر می‌کنم اطلاعات شما کافی نیست، ما برنامه داریم و می خواستیم اردوی خارجی داشته باشیم، البته اردوی اولیه ما در تهران بود و سپس در مشهد تمرین کردیم، اما با توجه به شرایطی که برای ترکیه به وجود آمد، شورای برون‌مرزی پاسخ نامه ما را نداد و ما هم آنی مسئله را استندبای نگه داشتیم.

وی افزود: اکنون با اکسین بازی می‌کنیم، روز جمعه با فولاد بازی خواهیم کرد و دو روز بعد از آن هم با تراکتورسازی بازی خواهیم داشت تا تیم از نظر هماهنگی به شرایط خوبی برسد.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین