اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۵۲۴۰

پارسال هم قرعه سختی داشتیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: سال قبل هم قرعه ما در هفته‌های ابتدایی مسابقه با تیم‌های قدرتمند بود. باید از لحاظ روانی تیم را آماده شروع لیگ کنیم.
۱۵:۵۶ - ۲۳ تير ۱۳۹۵
وانانیوز| سید سیروس پورموسوی در گفت‌وگویی، در مورد قرعه استقلال خوزستان در شانزدهمین دوره لیگ برتر گفت: در سه - چهار سال اخیر که در لیگ برتر حضور داشتیم همیشه در هفته‌های ابتدایی با قرعه‌های سختی روبرو شدیم فصل قبل در اولین هفته به مصاف سپاهان رفتیم و سپس در هفته دوم با پرسپولیس بازی کردیم امسال هم قرعه سختی داریم و ابتدا با تراکتورسازی بازی می‌کنیم و سپس به مصاف استقلال می‌رویم. قبل از این مسابقه باید در دیدار سوپر جام با ذوب آهن بازی کنیم و این دیدار می‌تواند ما را از لحاظ ذهنی آماده لیگ برتر کند.

وی در مورد اینکه آیا از برگزاری بازی دوستانه مقابل تراکتورسازی در حالی که در هفته اول باید به مصاف این تیم بروند پشیمان نشده عنوان کرد: اگر واقعیت را بخواهی باید بگویم که پشیمان نشدیم. دیروز دو تیم 10-12 تعویض انجام دادند و نمی‌توانم بگویم که کاملا نسبت به یکدیگر شناخت پیدا کردند به قول عبدالله ویسی تمام دنیا بارسلونا و رئال مادرید را از لحاظ فنی به طور کامل می‌شناسد ولی توان کنترل آنها را ندارند. دیروز محک جدی خوردیم و اتفاقا از برگزاری این بازی رضایت داریم. با توجه به بازی‌های لیگ برتر باید در این مدت تلاش کنیم تا بازیکنان را از لحاظ ذهنی آماده شروع لیگ برتر کنیم.

سرمربی استقلال خوزستان در مورد اینکه بازیکنان برزیلی مدنظرش سرانجام به ایران آمدند اظهار داشت: در لیگ امسال اکثر باشگاه ها خواهان جذب بازیکنان ما بودند با تلاشی که مجموعه باشگاه انجام داد موفق شدیم اسکلت اصلی تیم را حفظ کنیم و حدود 95 درصد بازیکنان مدنظرمان را در تیم نگه داشتیم. وقتی تمام بازیکنان ما پیشنهادهای زیادی دارند و بازیکنان شایسته‌ای هستند این مسئله نشان می‌دهد که ما نباید نگرانی داشته باشیم. به همین خاطر در جذب بازیکن شتاب زده نبودیم و براساس نیازهای تیم سعی کردیم مهره های مدنظرمان را بگیریم. به همین خاطر رافائل و کاریو را که دو بازیکن برزیلی هستند به ایران فراخواندیم و ساکونی هافبک کره‌ای نیز عصر امروز وارد کشورمان می‌شود. خوشبختانه از این بابت با مشکلی روبرو نیستیم.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین