اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۵۲۰۶

می‌دانستم اگر بروم، تیممان از هم می‌پاشد

محمد طیبی، مدافع ملی‌پوش تیم استقلال‌خوزستان تاکید دارد که این تیم امسال هم می‌تواند عنوان قهرمانی لیگ‌بر‌تر را به دست بیاورد...
۱۱:۵۴ - ۲۳ تير ۱۳۹۵
وانانیوز| محمد طیبی، مدافع ملی‌پوش تیم استقلال‌خوزستان تاکید دارد که این تیم امسال هم می‌تواند عنوان قهرمانی لیگ‌بر‌تر را به دست بیاورد. او در گفت‌وگو با همشهری ورزشی روی این موضوع تاکید دارد.
  • به آن شرایط مطلوب رسیده‌اید که بتوانید آماده بازی‌های لیگ برتر شوید؟
شرایط خودم خوب است، شرایط تیم هم که عالی است؛ بهتر از این نمی‌شود. در دوران بدنسازی روزی سه جلسه تمرین می‌کردیم، الان هم تیم در حال قرار گرفتن در شرایط مسابقه است. چند بازی تدارکاتی مناسب را پشت سر گذاشته‌ایم و می‌توانم بگویم بازیکنان نسبت به پارسال هماهنگ‌تر و باتجربه‌تر شده‌اند، چراکه اکثر بازیکنان سال قبلمان لیگ یکی بودند و بی‌تجربه، اما امسال پخته‌تر شده‌اند و می‌دانند چطور در زمین دوندگی و بازی کنند. تیم‌ها به عنوان تیم قهرمان جلوی ما قرار می‌گیرند، ما هم سعی می‌کنیم از عنوان سال قبلمان دفاع کنیم و خودی نشان دهیم.
  • یعنی شرایطی دارید که در لیگ امسال هم آن‌قدر خوب کار کنید تا کسی نگوید اتفاقی قهرمان شدید؟
روی فوتبال نمی‌شود حساب کرد ولی قهرمانی سال قبل ما اتفاقی نبود. از هفته اول لیگ، تیم ما جزو سه تیم اول جدول بود. اگر تیمی اتفاقی به صدر جدول برسد یک یا چند هفته در صدر جدول می‌ماند و بعد سقوط می‌کند اما تیم ما که از اول فصل هدف و انگیزه داشت مطمئن باشید قهرمانی‌اش اتفاقی نیست. امسال همه توانایی‌مان را می‌گذاریم تا خودی نشان دهیم. حتی در آسیا هم شک نکنید نماینده خوبی برای کشورمان خواهیم بود.
  • اما مهره تاثیرگذار تیم شما ژزوز از جمع‌تان جدا شده است. این موضوع نگران‌كننده نیست؟
ژزوز و کولیبالی بازیکنان خوب و موثری بودند و شکی در آن نیست ولی بازیکنانی که گرفتیم هم چیزی از آنها کم ندارند. الان یک دروازه‌بان خارجی به تیم اضافه شده و یک دروازه‌بان جوان به نام گودرز داوودی را هم در تیم داریم که چیزی از دروازه‌بانان خوب لیگ کم ندارد. پارسال هم حقش بود بازی کند كه متاسفانه بازی گیرش نیامد.
  • در خط دفاعی، همگی ملی‌پوش هستید و انتظارات از شما زیاد است.
همان‌طور که گفتم امسال خیلی حرف‌ها برای گفتن داریم. عزت بازیکن خوبی است، ماهینی و مدافع چپمان هم بازیکنان خوبی هستند و درکل با هم هماهنگیم.
  • چرا به تیم‌های استقلال و پرسپولیس نرفتی؟
به خاطر تعصبی که به استانم (خوزستان) داشتم و حس کردم که تیم به من نیاز دارد.
الان خیلی از بازیکنان این‌طور فکر نمی‌کنند و برای پول و پیشرفت به تیم‌های دیگر می‌روند.
من با استقلال خوزستان به لیگ بر‌تر آمدم و آدمی نیستم که نمک‌نشناس باشم. استقلال خوزستان را خانواده خودم می‌دانم و می‌دانستم اگر بروم، تیممان از هم می‌پاشد.
  • کار با پورموسوی را چطور دیدی؟
سید مربی خوبی است و در لیگ بر‌تر جواب می‌دهد. او حتی می‌تواند یک عبدالله ویسی جدید باشد.
  • می‌توانی فیکس تیم ملی شوی؟
اصلا به امید فیکس شدن به اردوی تیم ملی می‌روم. نمی‌روم که روی نیمکت بنشینم. ان‌شاءالله به جام‌جهانی صعود کنیم و در آنجا فیکس باشم.

سر طیبی 7 بخیه خورد
پزشك استقلال خوزستان در مورد مصدومیت روز گذشته محمد طیبی گفت:‌ «در جریان بازی گذشته استقلال خوزستان قلم‌بند بازیکن حریف به ابروی طیبی برخورد کرد و باعث شکافتن سرش شد. به همین خاطر او را به صورت سرپایی مداوا کردیم و به سرش 7بخیه زدیم تا کارش را دنبال کند.»
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین