اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۵۲۰۳

سجـاد دوبـاره پـرید

ماجرای سجاد شهباززاده و پیوستنش به تیم آلانیااسپور تركیه هر روز شكل تازه‌ای به خود می‌گیرد...
۱۱:۴۸ - ۲۳ تير ۱۳۹۵
وانانیوز| ماجرای سجاد شهباززاده و پیوستنش به تیم آلانیااسپور تركیه هر روز شكل تازه‌ای به خود می‌گیرد. پس از اینكه سجاد درتمرینات ابتدای فصل استقلال حاضرشد و در جلسه با افشارزاده برای دریافت مطالبات و همچنین توافق برای فصل آینده شركت كرد،‌ پس از پیشنهاد باشگاه تركیه‌ای دیگر در تمرینات استقلال شركت نكرد تا نشان دهد عزم سفر دارد و دیگر نمی‌خواهد در ایران بماند. اگرچه شهباززاده در مصاحبه‌ای صریحا گفت كه دلش می‌گوید در استقلال بماند اما مسیر پیشرفتش از تركیه می‌گذرد. او پس از چند روز مذاكره با باشگاه ترك برای فسخ قرارداد به ایران آمد كه سفرش موفقیت‌آمیز نبود.
  • استقلال نمی‌گذارد
علی منصوریان به سجاد شهباززاده نیاز مبرم دارد. او كه از مهاجمان خوب لیگ‌برتر ایران به حساب می‌آید، در برنامه‌های فصل آینده سرمربی جدید استقلال جایگاه مهمی دارد، ولی تصمیمش بر جدایی جدی است ومنصوریان برخلاف میلش به باشگاه اعلام كرده كه اگر دل سجاد به رفتن بود، كارهای رضایتنامه‌اش را انجام دهند. باشگاه اما تصمیم دیگری دارد؛ نمی‌خواهد به راحتی اجازه جدایی به شهباززاده بدهد و قصد دارد از این ترانسفر درآمدزایی كند. شهباززاده از استقلال طلب سنگینی دارد و حاضر شده برای حضور در سوپرلیگ تركیه قید طلبش را بزند ولی این هم برای صدور رضایتنامه‌اش كافی نیست. استقلالی‌ها قصد دارند در ازای دریافت یك‌میلیون دلار اجازه خروج شهباززاده را بدهند؛ رقمی كه بدیهی است ترك‌ها حاضر نیستند آن را پرداخت كنند. وقتی سجاد پس از چند روز مذاكره متوجه شد كه آبی‌ها قصد كنار آمدن با او را ندارند، برای فسخ یكطرفه به سازمان لیگ رفت كه بازهم تیرش به سنگ خورد.
  • شهباززاده رفت
حالا شهباززاده وقتی گوش شنوایی در ایران پیدا نكرد، تصمیم گرفت بار دیگر به تركیه برود تا دو پیام روشن بفرستد؛ اولی برای ترك‌ها كه به آنها بگوید دلش با آنهاست و استقلالی‌ها اجازه حضورش را نمی‌دهند؛ دومی به استقلالی‌ها كه دیگر او را نخواهند دید. سجاد این‌بار جدی‌تر پای میز مذاكره با ترك‌ها می‌نشیند و نماینده او و باشگاه آلانیااسپور مامور مستقیم مذاكره با باشگاه استقلال برای دریافت رضایتنامه خواهند شد. سفر دوم شهباززاده نشان داد كه او تصمیمش را گرفته و دیگر نمی‌خواهد در ایران بماند. مسیری كه تمام فوتبالدوستان ایرانی امیدوارند به تركستان نباشد.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین