اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۵۲۰۱

در تركیه از من درباره طارمی و رضاییان می‌پرسیدند

تیم گسترش فولاد تبریز در اردوی ترکیه توانست عملکرد قابل قبولی داشته باشد و در هر سه دیدار تدارکاتی خود بدون گل خورده پیروز شد..
۱۱:۴۴ - ۲۳ تير ۱۳۹۵
وانانیوز| تیم گسترش فولاد تبریز در اردوی ترکیه توانست عملکرد قابل قبولی داشته باشد و در هر سه دیدار تدارکاتی خود بدون گل خورده پیروز شد. به همین بهانه و قهرمانی پرتغال در مسابقات لیگ یورو۲۰۱۶ با فراز کمالوند سرمربی این تیم گفت‌و‌گویی داشتیم که می‌خوانید.
  • در مورد بازی پرتغال و فرانسه در فینال یورو۲۰۱۶ چه صحبتی دارید؟
اگر حقیقت را بخواهید من فقط ۹۰دقیقه را دیدم. برداشت من این بود که پرتغال خیلی منسجم دفاع می‌کرد و کار خوب دفاعی‌اش باعث شد تیم فرانسه با وجود اینکه با 5، 6نفر حمله می‌کرد نتواند به گل برسد. تیم پرتغال در این تورنمنت نشان داد که با توجه به سیستم دفاع و ضد حمله چقدر می‌تواند تاثیر گذار باشد. کی‌روش هم درتیم ملی تقریبا با همین سیستم بازی می‌کند، یعنی نزدیک به 6، 7بازیکنمان در کارهای دفاعی هستند و با3، 4یار حمله می‌کنیم.
  • درکل مسابقات یورو۲۰۱۶ چه دستاوردی داشت؟
اینکه همه تیم‌ها سعی می‌کنند گل نخورند. در لیگ ما هم پارسال پرسپولیس دو برابر استقلال خوزستان گل زد اما در ‌‌نهایت استقلال خوزستان قهرمان شد و دلیلش این بود که گل زیادی نخورد، پرتغال هم همین طور ی‌قهرمان شد.
  • از این بحث بگذریم، شما در اردوی ترکیه تیم مطرح فنرباغچه را شکست دادید.
ما در دوسال اخیر با تیم‌های خوبی بازی کرده‌ایم. در اردوهای تدارکاتی سال گذشته با تیم روبین‌کازان و هانوفر دیدار داشتیم و این‌بار هم با فنرباغچه. فنرباغچه فقط ملی‌پوش نداشت؛ آن‌هم به خاطر حضور در جام‌ملت‌های اروپا، فان‌پرسی هم دور زمین می‌دوید. البته در فنرباغچه اگر 4، 5بازیکن هم نباشد باز پرقدرت است. دركل شرایط بازی هم طوری بود كه اختلافمان با این تیم 3گل نبود اما گل اول را که زدیم فنرباغچه سرتاپا حمله شد و خوشبختانه گلر و دفاع ما خوب کار کردند. آنها فکر نمی‌کردند ما بتوانیم 3گل بزنیم.
  • خلعتبری اعلام کرده بازیکنان گسترش جانشان را هم به خاطر شما می‌دهند. واقعا این‌طوراست؟
البته این صحبت‌های بازیکنان آقایی و معرفتشان را نشان می‌دهد. خلعتبری هم یکی از بازیکنان با کیفیت ماست و خیلی خوب است که مجموعه‌ ما با هم همدل هستند، امیدوارم با آنها نتایج لازم را بگیریم.
  • هدفگذاری‌تان برای فصل پیش‌رو چیست؟ با گرفتن چهرهایی مانند ژزوز و خلعتبری این انتظار می‌رود شما برای قهرمانی یا حداقل کسب سهمیه آسیایی تلاش کنید.
در هرصورت باشگاه گسترش فولاد توسط بخش خصوصی اداره می‌شود و بودجه‌مان به اندازه‌ای است که می‌توانیم پرداخت کنیم. بودجه پارسال و امسال‌مان ۹میلیارد تومان است و با بودجه تیم‌های بزرگی مانند استقلال و پرسپولیس و امثال اینها قابل قیاس نیست ولی سعی می‌کنیم از همین پتانسیلی که داریم به بهترین شکل استفاده کنیم. 3، 4بازیکن مثل خلعتبری و ژزوز را یک مقدار هم گران‌تر جذب کردیم اما درکنار آنها بازیکنان جوان داریم و با برنامه می‌خواهیم پیش برویم و سعی می‌کنیم پله به پله بهتر شویم و جزو ۶تیم اول باشیم.
  • مدعیان قهرمانی را چه تیم‌هایی می‌دانید؟
از الان نمی‌شود گفت ولی از یارگیری‌ها می‌شود فهمید كه پرسپولیس، استقلال، تراکتورسازی و سپاهان از بقیه تیم‌ها جلو‌تر باشند.
  • گویا از عملکرد ژزوز راضی هستید.
بله گلر خوب و بچه بامحبتی است که خیلی زودهم با سایر بازیکنان ارتباط برقرار کرده است ولی یک گلر به نام کوروش ملکی با دومتر قد داریم که در آینده بیشتر از او خواهید شنید.
  • وقتی در ترکیه بودید در مورد حضور طارمی و رضاییان در یکی از تیم‌های ترکیه‌ای از شما سوال نکردند؟
چرا اتفاقا از ما می‌پرسیدند این دوبازیکن که به لیگ ترکیه آمده‌اند چطور بازیکنانی هست و من هم می‌گفتم بهترین بازیکنان تیم پرسپولیس بودند و ملی‌پوش هستند.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین