اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۵۱۹۹

بیشتر خواسته‌های سرمربی تیم برآورده شده است

مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد تبریز وضعیت قرعه کشی مسابقات لیگ برتر را قابل قبول و مناسب برای این تیم عنوان کرد.
۱۱:۳۹ - ۲۳ تير ۱۳۹۵
وانانیوز| غلامرضا سمندر در گفت و گویی، در خصوص قرعه‌کشی لیگ برتر و همچنین قرعه بازی گسترش فولاد در فصل آتی را به نسبت ادوار گذشته مناسب تر ارزیابی کرد و گفت: ترتیب بازی های خارج و داخل خانه و همچنین وضعیت آب و هوایی در هفته های ابتدایی یکی از مهم ترین ملاک ها است که خوشبختانه در قرعه کشی امسال شرایط مان قابل قبول تر از دوره های قبلی است.

وی جا افتادن بازیکنان در ترکیب تیم ها و قرار گرفتن در شرایط مسابقه را چالش اساسی پیش رو برای باشگاه ها دانست و تصریح کرد: برای مثال طی فصول گذشته شاهد بودیم که تیم ما به فاصله چند هفته در نیم فصل اول سه بار به خوزستان با آن وضعیت بد آب و هوایی سفر کرد و همین موضوع عامل افت توان جسمی و به تبع آن عدم نتیجه گیری مطلوب شد.

غلامرضا سمندر شرایط تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در آستانه فصل جدید را رضایت بخش قلمداد کرد و اظهار داشت: درخصوص جذب بازیکن، اکثر خواسته های سرمربی تیم برآورده شده و اردوی تدارکاتی بسیار خوبی را نیز در ترکیه پشت سر گذاشته ایم .

سمندر در ادامه اضافه کرد: شرکت در مسابقات چهارجانبه شهدای مدافع حرم در شهرستان بابل آخرین مرحله از آماده سازی تیم برای رقابت های فصل جدید لیگ برتر است که امیداوریم با محک خوردن مناسب بازیکنان، شرایطی خوبی را در آغاز لیگ برتر داشته باشیم.

مدیرعامل آبی پوشان لیگ برتری فوتبال تبریز، همراهی و حمایت هواداران را نیاز اساسی در راه موفقیت عنوان کرد و یادآور شد: هدف گسترش فولاد در آستانه دهمین سال فعالیتش، تداوم بخشیدن به روند رو به رشد سال های گذشته و کمک به تعالی فوتبال تبریز است که در این راستا حضور و حمایت هواداران از لحاظ افزایش انگیزه حائز اهمیت است.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین