اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۵۱۰

منظور درخشان چیست؟!

حمید درخشان گفت: بی‌دقتی مهاجمان پرسپولیس نبود، بهترین نتایج را کسب می‌کردیم.
۰۹:۲۳ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۴
وانانیوز|
وانانیوز- هواداران پرسپولیس همچنان منتظرند تا تکلیف مدیریت تیم‌شان مشخص شود و با انتخاب یک اسپانسر قوی، زودتر فصل نقل و انتقالات را آغاز کنند.


خیلی از مربیان و بازیکنان سابق این تیم نیز جزو طلبکاران هستند و مانند هواداران منتظرند تکلیف اسپانسر تیم مشخص شود. حمید درخشان یکی از این طلبکاران است. سرمربی سابق سرخپوشان در این رابطه به خبرنگار بانک ورزش می‌گوید: منتظریم تا تکلیف اسپانسر تیم مشخص شود. همان طور که حسین عبدی روز گذشته به بانک ورزش گفته بود، از زمانی که نژادفلاح آمده، یک ریال هم از تیم نگرفته‌ایم.


درخشان در خصوص برنامه این روزهایش گفت: فعلا که در حال استراحت هستیم. اگر پیشنهادی هم برسد به آن فکر می‌کنیم.
سرمربی سابق سرخپوشان با اشاره به انتقادهایی که به دفاعی بودن تیم برانکو می‌شود، اظهار داشت: خوشحالم کسانی که فوتبال را می‌فهمند، قبول دارند که تیم من هجومی بازی می‌کرد و موقعیت‌های زیادی در بازی‌ها به دست می‌آورد. آنها درک می‌کنند که اگر بی‌دقتی مهاجمان نبود، پرسپولیس من یکی از بهترین نتایج چند سال اخیر را کسب می‌کرد.


او ادامه داد: من تیم را صدر آسیا تحویل دادم و دیدید که متاسفانه آقایان چگونه نتیجه گرفتند و از مسابقات حذف شدند. زحمات ما هم با این نتایج هدر رفت.


پیشکسوت پرسپولیس وضعیت فصل بعد تیم محبوبش را اینگونه پیش بینی کرد: اگر وضعیت مدیریت تیم زودتر مشخص شود و تیم خوبی ببندند، به برانکو امید زیادی دارم. اما حرکتی که در این روزها در حال انجام شدن است زیاد خوب نیست. امروز و فردا کردن و مشخص نشدن وضعیت مدیریت و اسپانسرینگ، به ضرر پرسپولیس است و مسوولان باید هر چه زودتر فکری به حال این تیم بکنند.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین