اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۵۰۶۲

ما مدعی اصلی قهرمانی هستیم

سعید آقایی مدافع ملی‌پوش تیم تراکتورسازی بسیار امیدوار است که امسال بتواند همراه این تیم دوران درخشانی را پشت سر گذاشته و مسیر پیشرفت را تا رسیدن به تیم‌های معتبر داخلی و خارجی طی کند...
۱۲:۱۶ - ۲۲ تير ۱۳۹۵
وانانیوز| سعید آقایی مدافع ملی‌پوش تیم تراکتورسازی بسیار امیدوار است که امسال بتواند همراه این تیم دوران درخشانی را پشت سر گذاشته و مسیر پیشرفت را تا رسیدن به تیم‌های معتبر داخلی و خارجی طی کند. گفت‌و‌گوی همشهری ورزشی را با این بازیکن در ذیل می‌خوانید.
  • آقاسعید اردوی تهران در رسیدن به آمادگی مطلوب به شما کمکی کرد؟
صددرصد این اردو مفید بود و با تدابیر کادرفنی انجام شد. ما چند بازی دوستانه در این اینجا خواهیم داشت بعد از آن هم قرار است در جام‌شهدا شرکت کنیم تا با آمادگی مطلوب وارد مسابقات لیگ‌بر‌تر شویم.
  • مسابقات جام‌شهدا می‌تواند در آمادگی شما تاثیرگذار باشد؟
مطمئنا همین‌طور است. پیش از شروع فصل هر چقدر بازی دوستانه انجام دهیم در هماهنگی و آمادگی بازیکنان و کل تیم مفید است. جام‌شهدا هم ازجمله مسابقاتی است که ما می‌توانیم به عنوان بازی دوستانه حساب کنیم تا بتوانیم آمادگی خودمان را بالا ببریم.
  • شرایط آمادگی شما چطور است؟
من هم از روزی که در تمرینات گروهی شرکت کردم سعی‌ام بر این بود که آمادگی‌ام حفظ شود. الان هم خوشحالم كه توانسته‌ام به آمادگی مطلوب برسم و برای شروع لیگ لحظه‌شماری می‌کنم.
  • تیم تراکتورسازی امسال جزو مدعیان قهرمانی خواهد بود؟
تمام تلاش ما برای رسیدن به همین مهم است. هواداران هم فقط از ما قهرمانی می‌خواهند. به همین دلیل تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا به این مهم برسیم. البته می‌دانم که کار بسیار سختی را پیش‌رو داریم. تمام تیم‌ها خوب یارگیری کردند و در کل امسال لیگ حساسی را پیش‌رو داریم. فقط امیدوارم بعد از چندسال، امسال دیگر بتوانیم جام‌قهرمانی را تقدیم هواداران خوب تراکتورسازی کنیم.
  • قبل از شروع فصل بحث حضورتان در تیم پرسپولیس مطرح بود؛ چطور شد که در تیم تراکتورسازی ماندید؟
من فصل خوبی را در تیم تراکتورسازی پشت سر گذاشتم و دوست داشتم بمانم و دینم را به هواداران این تیم ادعا کنم. ان‌شاءالله امسال با این تیم قهرمان شوم و بتوانم به یکی از تیم‌های خوب خارجی بپیوندم.
  • گویا در مقطعی مشکلاتی با برخی از هواداران تراکتورسازی پیدا کرده بودید؛ درست است؟
من هیچ مشکلی با هواداران واقعی تراکتورسازی ندارم؛ آنها همیشه حامی ما بودند و ان‌شاءالله امسال هم دست از حمایت ما برندارند تا تیم به موفقیت‌هایش طی چند سال گذشته ادامه دهد.
  • راستی در دفاع چپ تراکتورسازی به جز شما بازیکن دیگری وجود ندارد و اگر روزی مصدوم یا محروم شوید جایتان خالی خواهد بود؟
نه بازیکنان دیگری هستند که در نبودم جای خالی من را پر کنند. من هم اگر بازی کنم تلاش می‌کنم بهترین عملکرد را داشته باشم و یکی از بهترین فصل‌هایم را پشت سر بگذارم.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین