اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۵۰۱۹

رفتار زشت برخی کاربران بازتاب جهانی پیدا کرد

رفتار دور از فرهنگ برخی کاربران در شبکه اجتماعی اینستاگرام حین و پس از بازی فینال رقابت های یورو 2016 میان فرانسه و پرتغال، موضوع گزارش برخی رسانه‌های بین المللی شده و بعضی از این رسانه‌ها با بررسی کامنت های کاربران ایرانی، به انتشار اخبار و تحلیل در این خصوص پرداخته‌اند.
۰۳:۲۸ - ۲۲ تير ۱۳۹۵
وانانیوز| در همین رابطه، پایگاه ای.اس نوشت: رونالدو در ایران یک قهرمان و نماد فوتبال محسوب می شود و آن ها با حضور گسترده خود در آخرین پست پایت در اینستاگرام، ناراحتی خود را از حرکت این بازیکن اعلام کردند.


کار زشت برخی کاربران ایرانی بازتاب جهانی پیدا کرد/ کامنت‌های ایرانی موضوع گزارش رسانه‌های خارجی

این پایگاه خبری در ادامه آورده است: هواداران ایرانی توهین های زیادی را به پایت انجام دادند و او را با الفاظ نامناسب خطاب قرار دادند، آن ها حتی به خانواده او نیز دشنام دادند.

ای.اس همچنین نوشت: با این حال، بعضی از کاربران ایرانی نیز با این حرکت مخالفت کرده و از پایت تقاضا کردند که این توهین ها را ببخشد.
منبع: ایلنا
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
نظرات بینندگان
فرهاد
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۰۴:۳۸
جالبه اونوقت ما ایرانیا خودمونو با فرهنگ هم میدونیم.و اونایی که فوش دادن به جاش چنان روشنفکرانه برخورد میکنن که انگار همه یه پا انیشتین هستن
ناشناس
Germany
چهارشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۴
آخه یکی نیست بگه به شماها چه؟ اصلا رونالدو می دونه شما کجای دنیایید؟ که اینقدر سنگش و به سینه می زنید... یعنی من تو مخ ما ایرانیا شک کردم... تا حالا هرکی بود دیگه متوجه شده بود چقدر کاربران ایرانی تو شبکه های اجتماعی و... زیر ذره بین هستند. فرهنگ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۵
خاک بر سر کسی ک بخاطر رونالدو فرهنگ یه ملت رو زیر سوال میبره.بازم گلی به جمال عده ای که عذرخواهی کردن.
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین