اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۴۸۰۶

استقلالی‌ها در حقم كم‌لطفی كردند

امیرحسین صادقی، مدافع جدید پیكان امیدوار است در این تیم هم بازی‌های خوبی انجام دهد و همراه این تیم تازه صعود كرده به لیگ به جایگاه خوبی در جدول برسد..
۱۴:۳۸ - ۲۰ تير ۱۳۹۵
وانانیوز| امیرحسین صادقی، مدافع جدید پیكان امیدوار است در این تیم هم بازی‌های خوبی انجام دهد و همراه این تیم تازه صعود كرده به لیگ به جایگاه خوبی در جدول برسد. صادقی بعد از بازی دوستانه با تراكتور و رویارویی با امیرقلعه‌نویی گفت‌وگویی با همشهری ورزشی انجام داد.
  • بازی دوستانه با تراكتورسازی چطور بود؟
بعد از دو، سه هفته‌ای كه تمرین داشتیم وارد فاز بازی‌های دوستانه شدیم و باید خودمان را برای حضور در لیگ برتر آماده كنیم. جلوی تراكتور هم خوب كار كردیم اما هنوز جای پیشرفت داریم و باید از لحاظ تاكتیكی و بدنی آماده شویم.
  • پیش از بازی با آرش برهانی دیداری با امیر قلعه‌نویی داشتید، در مورد اتفاقات اخیر استقلال باهم صحبتی نكردید؟
نه هیچ حرفی در این رابطه نزدیم چون ما كاری به استقلال نداریم و نباید در این مورد صحبت كنیم. من و آرش با امیرخان احوالپرسی كردیم و علی حمودی هم بود. آقای قلعه‌نویی که حق پدری به گردن من دارد.
  • آینده پیكان، تیمی كه تازه به لیگ برتر صعود كرده را چطور می‌بینید؟
پیكان همیشه در فوتبال ما تیم ریشه‌داری بوده. درست است كه این تیم تازه صعود كرده چراكه قبلا بعضی‌ها در این تیم كم لطف بودند و بیشتر به مسائل مالی توجه می‌كردند اما امسال پیكان با حضور مدیرعامل و بقیه مسئولان و كادرفنی می‌تواند با برنامه‌ریزی طولانی مدت به اهدافش برسد.
  • زمانی كه علی دایی سرمربی نفت شد، از رفتن به پیكان پشیمان نشدید؟
نه پشیمان نشدم. همان زمان هم با آقای دایی مشورت كردم و ایشان به من گفت به پیكان برو. من تا دقیقه آخر پای علی آقا ایستادم اما قسمت بود كه به پیكان بروم. برای علی دایی آرزوی موفقیت می‌كنم.
  • هنوز طلب‌تان را از استقلال نگرفتید؟
امسال حتما برای گرفتن طلبم اقدام می‌كنم. سال گذشته مسئولان این باشگاه خیلی كم لطف بودند و حتی جواب تلفن هم نمی‌دادند. آنها پیش خودشان گفتند صادقی حرفی نمی‌زند و ما هم طلبش را ندهیم. انگار نه انگار كه من یك میلیارد و صد میلیون از استقلال می‌خواهم. واقعا در حق بازیكنی مثل امیرحسین صادقی كه 12، 13سال از عمرش را در این تیم گذاشته كم‌لطفی كردند. تازه من سال گذشته 400میلیون هم خودم برای رضایتنامه‌ام دادم. امسال یا خودم یا وكلیم این ماجرا را از راه قانونی پیگیری می‌كنیم چون من باید مالیات این پول‌ها را پرداخت كنم.
  • به نظرتان شماره7 استقلال باید بایگانی شود؟
این شماره مال من نیست و نمی‌توانم در این مورد حرفی بزنم. باید از آقای مجیدی بپرسید.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین