اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۴۷۰۹

قرعه سخت و آسان در لیگ برتر برای سایپا فرقی ندارد

مدیرعامل باشگاه سایپا، گفت: می‌خواهیم در عمل و کارهای اجرایی با باشگاه اینترمیلان ایتالیا همکاری داشته باشیم.
۱۹:۲۷ - ۱۹ تير ۱۳۹۵
وانانیوز| رضا درویش در گفت‌وگویی، در مورد وضعیت تیم سایپا، گفت:‌ تمام آنچه را که در توان داشتیم برای آماده‌سازی تیم انجام دادیم. حالا منتظر مسابقات هستیم تا ببینیم در میدان مسابقه، تیم چه نتایجی می‌گیرد. تلاش کردیم طبق برنامه حسین فرکی سرمربی تیم پیش برویم.

وی در مورد جذب مدافع برزیلی گفت: بله، این بازیکن را جذب کردیم و او امروز به اردوی تیم سایپا در گرجستان ملحق خواهد شد.

درویش در مورد جذب دروازه‌بان اظهار داشت: ما فلاح‌زاده را داریم که یکی از بهترین دروازه‌بان‌های ایران است و همچنین دروازه‌بان تیم امید را هم در اختیار داریم. اگر هم لازم شد طبق نظر کادر فنی دروازه‌بان دیگری می‌گیریم. در چند پست چند گزینه برای جذب بازیکن مدنظرمان است. ما دو سهمیه لیگ برتری هم داریم.

مدیرعامل سایپا در مورد اینکه برخی نسبت به طولانی شدن فصل نقل و انتقالات معترض هستند، گفت: به هر حال برخی برنامه‌ها به مذاق برخی‌ها خوش نمی آید اما برای تیم سایپا فرقی نمی‌کند که فصل نقل و انتقالات طولانی یا کوتاه باشد.

درویش در مورد دیدارش با مدیر فنی تیم اینترمیلان گفت: مارکو مونتی، مدیر فنی تیم اینترمیلان از امکانات ما بازدید کرد و قرار شد در زمینه‌های آموزش مربیان و انتقال بازیکنان مستعد جوان و نوجوان به ایتالیا با این باشگاه همکاری‌هایی داشته باشیم.

وی در مورد اینکه آیا قرار است قرارداد خواهرخواندگی با این باشگاه امضا شود، گفت: خیر این کارها بیشتر جنبه شعاری دارد .ما می‌خواهیم در عمل و کارهای اجرایی با باشگاه های ایتالیایی همکاری داشته باشیم. مدیران اینترمیلان وقتی تیم‌های پایه و آکادمی سایپا را دیدند ابراز علاقه کردند که بازیکنان مستعد ما را به آکادمی‌های اینترمیلان ببرند تا در آنجا زمینه پیشرفت بیشترشان را فراهم کنند. آنها پیشنهاد برگزاری اردو درایتالیا را هم به ما دادند که هنوز هیچ چیز قطعی نشده است.

مدیرعامل باشگاه ساپیا در مورد اینکه قصد ندارد در رشته‌های دیگر مثل بسکتبال تیم‌داری کند، گفت: من خودم بسکتبالیست بودم و دوستانی مثل آتشی در باشگاه سایپا به من کمک می‌کنند اما واقعیت آن است که نمی‌خواهم بدون تأمین منابع مالی رشته‌ای اضافه در باشگاه داشته باشم. فدراسیون‌های دیگر هم از من می‌خواهند که در رشته‌های آنها تیم‌داری کنم. به هر حال با توجه به شرایط اقتصادی دوست ندارم تعهد مالی بی‌موردی ایجاد کنم. البته در دو سه رشته بانوان که هزینه‌های کمتری برای تیم‌داری دارد فصل آینده سایپا حضور فعال‌تری خواهد داشت.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین