اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۴۶۵۰

انصاری‌فرد: پرتغال قهرمان شود، رونالدو توپ طلا را می‌گیرد

كریم انصاری‌فرد مهاجم ایرانی تیم فوتبال پانیونیوس چند روزی است كه تمریناتش را با این تیم آغاز كرده است...
۱۳:۵۰ - ۱۹ تير ۱۳۹۵
وانانیوز| كریم انصاری‌فرد مهاجم ایرانی تیم فوتبال پانیونیوس چند روزی است كه تمریناتش را با این تیم آغاز كرده است. او در حال حاضر چند پیشنهاد از لیگ یونان دارد كه مسئولان این باشگاه در حالی بررسی این پیشنهادها هستند؛ با این حال هنوز جدایی كریم قطعی نیست و او تمرینات پیش‌فصل را در كنار پانیونیوس پشت سر می‌گذارد. انصاری‌فرد درخصوص وضعیت فعلی‌اش در فوتبال یونان و مسائل مختلف دیگر به سوالات همشهری ورزشی پاسخ می‌دهد. با كریم در مورد جام‌ملت‌های اروپا هم حرف زدیم.
  • مثل اینكه در تعطیلات حسابی به مسافرت رفتی؟
اتفاقا من زیاد وقت نداشتم. بعد از اینكه به ایران آمدم، در اردوی تیم‌ملی حاضر شدم و سپس چند روز به اردبیل رفتم. خیلی كم در كنار خانواده‌ام بودم و 2، 3روز هم خارج از ایران بودم و در نهایت به یونان برگشتم تا در تمرینات پانیونیوس شركت كنم. واقعا پارسال فصل فشرده‌ای را پشت سر گذاشتم و باید بیشتر استراحت می‌كردم ولی تمرینات پانیونیوس هم شروع شد و من به تیم اضافه شدم.
  • قرار است اینجا بمانی؟
من فعلا در پانیونیوس ماندنی هستم تا تمرینات پیش‌فصل را از دست ندهم.
  • منظورت چیست؟ یعنی احتمال جدایی‌ات وجود دارد؟
من زیاد اهل بازارگرمی نیستم و دوست ندارم وقتی چیزی قطعی نیست، حرفی بزنم. علاقه‌ای هم ندارم تا سایت‌های ورزشی در مورد ماندن یا جدایی‌ام گمانه‌زنی كنند چون واقعا بازارگرمی را دوست ندارم. در پانیونیوس همه‌چیز برایم عالی پیش می‌رود ولی چند پیشنهاد وجود دارد كه خود باشگاه بررسی می‌كند و اگر نیاز بود با من در میان می‌گذارد.
  • فصل بعد تیم خوبی خواهید داشت؟
من معتقدم پانیونیوس فصل بعد بهتر خواهد شد و زمان به اندازه كافی وجود دارد تا چند بازیكن جدید جذب تیم شوند.
  • در مورد لغو اردوی تیم‌ملی چه صحبتی داری؟
صحبت‌كردن در مورد مشكلات تیم‌ملی ازجمله لغو اردوها یا امكانات و... تكراری شده است. بهتر است چیزی در این زمینه نگویم. ما می‌خواهیم به جام‌جهانی صعود كنیم و برای رسیدن به این هدف، كاملا مشخص است كه چه چیزهایی می‌خواهیم.
  • برخی‌ها معتقدند بازی مقابل تیم‌های ضعیف نمی‌تواند محک خوبی برای تیم‌ملی باشد؛ نظر تو چیست؟
مطمئنا کی‌روش و بازیکنان تیم‌ملی دوست دارند که با تیم‌های بزرگ بازی کنیم. ما هیچ ترسی از تیم‌های بزرگ دنیا نداریم و در جام‌جهانی دیدید که تیم دست‌وپا‌بسته‌ای نبودیم. کی‌روش خودش نمی‌تواند بازی دوستانه جور کند و این موضوع به فدراسیون فوتبال مربوط می‌شود. ما دوست داریم با تیم‌های بزرگ بازی کنیم، ولی متأسفانه فوتبال ایران طی چند دهه اخیر همیشه با چنین مشکلاتی مواجه شده و ما معمولا نمی‌توانیم مقابل تیم‌های درجه‌یک دنیا یا حتی تیم‌های درجه‌دوم بازی دوستانه انجام دهیم. من امیدوارم فدراسیون فوتبال شرایط انجام بازی دوستانه با تیم‌های مطرح و قدرتمند را فراهم کند. باز هم می‌گویم که تیم‌ملی از بازی‌های بزرگ نمی‌ترسد.
  • راستی جام‌ملت‌های اروپا را مرتب می‌دیدی؟
بله؛ تا جایی كه امكان داشت بازی‌ها را دیدم. پرتغال-فرانسه یك فینال تقریبا غیرقابل پیش‌بینی بود. پرتغال جام را خوب شروع نكرد اما رفته‌رفته بهتر شد و فرانسه هم از شرایط میزبانی خوب استفاده كرد. در این جام ولز هم تیم خوب و منسجمی بود؛ همچنین آلمان.
  • پیش‌بینی تو از فینال چیست؟
پیش‌بینی كه واقعا سخت است ولی من دوست دارم به خاطر رونالدو، پرتغال قهرمان شود. اگر این تیم قهرمان شود، رونالدو هم توپ‌طلا خواهد گرفت.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین