اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۴۵۵۵

سرنوشت تلخ «سه تفنگدار» اصلی در "پرسپولیس"

پرسپوليس براي برگزاري يك اردوي تداركاتي راهي كشور اوكراين شده است.
۱۸:۵۸ - ۱۸ تير ۱۳۹۵
وانانیوز| پرسپوليس براي برگزاري يك اردوي تداركاتي راهي كشور اوكراين شده است. در تصاويري كه از اين سفر به انتشار رسيده، بار ديگر شاهد نزديكي سه هافبك سرخپوشان به هم هستيم. محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده و كمال كاميابي‌نيا سه نفري هستند كه در بيشتر تصاوير كنار هم ديده مي‌شوند. بد نيست بدانيد اين رويه از ماه‌ها قبل به وجود آمده و اين سه نفر كه هر سه در آغاز ليگ پانزدهم پرسپوليسي شدند، هميشه كنار هم ديده مي‌شوند. انبوهي از تصاوير دسته‌جمعي اين مثلث در رسانه‌هاي ورزشي منتشر شده كه بانک ورزش هم در اخیرا به این موضوع پرداخت. جالب اينجاست كه مسحن مسلمان اخيرا با انتشار يك طرح از خودش در كنار احمدزاده و كاميابي‌نيا، به خودشان لقب «سه تفنگدار» را داده بود؛ عنواني كه فرشاد احمدزاده هم در پستي جداگانه در صفحه شخصي‌اش به آن اشاره كرده است.

اين وسط يك نكته مهم وجود دارد؛ اينكه رابطه اين سه بازيكن اصلي پرسپوليس با هم، از جنس رفاقت است يا چاشني باندبازي دارد؟ اگر اين سه نفر فقط با هم دوست هستند كه هيچ مشكلي نيست و اتفاقا امتياز فوق‌العاده بزرگي هم براي تيم محسوب مي‌شود. كيست كه نداند همدلي سه هافبك فيكس مي‌تواند شريان حياتي تيم را تنظيم كند و شاداب نگه دارد؟ اين شمشير اما يك لبه ديگر هم دارد؛ اينكه ممكن است كار از رفاقت بگذرد و اعضاي اين مثلث، يك باند درون‌تيمي درست كنند. اين شايعه‌اي است كه طي روزهاي اخير كم‌وبيش در مورد كمال، فرشاد و محسن به گوش مي‌رسد و اگر جدي باشد مي‌تواند خطري براي آينده سرخپوشان تلقي شود. بر همين اساس اميدواريم سه بازيكن موثر پرسپوليس كه هر سه در اين تيم متحول شده‌اند و به بهترين روزهاي فوتبال‌شان رسيده‌اند، قدر موقعيت كنوني را بدانند و رفاقت‌شان را به مسايل حاشيه‌اي آلوده نكنند.

جالب است كه لقب «سه تفتگدار» در پرسپوليس، براي اولين بار اواخر دهه هفتاد به علي كريمي، علي انصاريان و حامد كاويانپور داده شد. اين سه نفر مدتها با هم دوست بودند، اما بعدها برخي اختلافات مالي، حداقل دو ضلع از اين مثلث يعني كريمي و كاويانپور را با هم به شدت دچار مشكل كرد. حالا اميدواريم عمر رفاقت سه تفنگدار جديد پرسپوليس بيش از اين حرف‌ها باشد!

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین