اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۴۳۰۳

دایی، مربی استقلال و دوست برانکو گزینه‎های نهایی نفت

سه گزینه نهایی سرمربیگری تیم فوتبال نفت مشخص شدند.
۱۶:۰۴ - ۱۵ تير ۱۳۹۵
وانانیوز| افشین پیروانی روز گذشته به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال نفت انتخاب شد تا در لیگ برتر شانزدهم روی نیمکت این تیم بنشیند.

پیروانی به دلیل مخالفت کارلوس کی‌روش و مهدی تاج، سرمربی تیم ملی و رئیس فدراسیون فوتبال از حضور در نفت انصراف داد و به سمت پیشین خود یعنی مدیر تیم‌های ملی برگشت.

شنیده می‌شود علی دایی، مجید صالح و هومن افاضلی سه گزینه نهایی مسئولان شرکت «بهنام پیشرو کیش» هستند و مالک جدید باشگاه نفت یکی از این سه مربی را جانشین پیروانی خواهد کرد.

دایی فصل گذشته سرمربی تیم صبا بود و قصد داشت به کار خود در این تیم ادامه دهد اما مشکلات مدیریتی و عدم پایبندی مالک پیشین این باشگاه به تعهداتش باعث شد دایی از صبا جدا شود.

صالح هم در لیگ برتر پانزدهم به عنوان مربی در کادر فنی پرویز مظلومی حضور داشت اما پس از حضور منصوریان روی نیمکت استقلال، از جمع آبی‌پوشان جدا شد و در حال حاضر در هیچ تیمی عضویت ندارد.

افاضلی هم که از دوستان صمیمی برانکو، سرمربی پرسپولیس محسوب می‌شود، سابقه سرمربیگری تیم فوتبال امید را دارد. جالب اینکه او چندی پیش به عنوان سرمربی تیم دسته اولی سپید رود انتخاب شد اما ظاهراً به همکاری خود با این تیم ادامه نخواهد داد.
منبع: ایلنا
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین