اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۴۲۹۸

تیموریان: چه چیزی بهتر از بازی مقابل تماشاگران تبریزی؟

آندرانیک تیموریان سرانجام با تیم ماشین‌سازی تبریز به توافق رسید. آندو عصر دیروز در حالی که مسوولان باشگاه پیکان همچنان منتظرش بودند.
۱۵:۴۸ - ۱۵ تير ۱۳۹۵
وانانیوز| آندرانیک تیموریان سرانجام با تیم ماشین‌سازی تبریز به توافق رسید. آندو عصر دیروز در حالی که مسوولان باشگاه پیکان همچنان منتظرش بودند تا برای عقد قرارداد به این تیم برود اما در نهایت سر از تیم با ریشه و قدیمی ماشین‌سازی تبریز درآورد. آندو پس از اینکه قراردادش را با ماشین‌سازی منعقد کرد پای گفت‌وگو با ایران ورزشی نشست.

بالاخره تیم جدیدت را هم معرفی کردی.

خدا را شکر بله. من نیم فصل دوم لیگ پانزدهم آنطور که می‌خواستم نتوانستم فوتبال بازی کنم و مصدومیت باعث شد مدتی دور از میدان باشم. باید تصمیم درستی می‌گرفتم که در نهایت با مشاوره‌ای که از برادرم سرژیک گرفتم ایشان به من گفت که بهتر است جایی فوتبالم را ادامه بدهم که هم آرامش داشته باشم و هم تماشاگران خوبی داشته باشد.

در نتیجه ماشین‌سازی را انتخاب کردی.
من روی ماشین‌سازی خیلی تحقیق کردم. آنها تیم خوبی دارند. بالای سرشان هم یک مربی جوان به نام رسول خطیبی هست که مربی بسیار آینده‌داری است. از طرفی ماشین‌سازی یک تیم با ریشه در استان آذربایجان محسوب می‌شود.

گفته می‌شد احتمالا به تیم تراکتورسازی می‌روی اما این اتفاق نیفتاد.

دلیلی ندارد که در این باره حرفی بزنم اما همه تراکتوری‌ها می‌دانند که من چقدر آنها را دوست دارم و چه خاطرات خوبی با هم داشتیم. ان‌شاءا... اگر شرایط فراهم شد روزی دوباره برای تراکتور بازی می‌کنم. هر چند که می‌دانم همه تراکتوری‌ها طرفدار ماشین‌سازی هم هستند و این تیم را تنها نمی‌گذارند.

بهتر نبود که پیکان را برای ادامه فوتبال انتخاب می‌کردی؟
نه، روی این قضیه خیلی فکر کردم و به این نتیجه رسیدم که برایم بهتر بود به ماشین‌سازی بروم. این بهترین تصمیمی بود که می‌توانستم بگیرم.

پیشنهادهایی هم از آمریکا داشتی. چرا‌ ام ال اس را انتخاب نکردی؟

چون مسافت آمریکا با ایران خیلی زیاد است. باید زمان زیادی را در طول فصل برای رفت و آمد صرف می‌کردم. برایم سخت بود چون تیم ملی هم به من نیاز دارد و برای من بهتر بود که در همین ایران باشم.

در عقد قرارداد با ماشین‌سازی مسائل مالی برایت اولویت بود؟
من همیشه گفته‌ام که بازیکن باید شأن و شخصیتش با قراردادی که می‌بندد حفظ شود.

خیلی‌ها می‌گفتند که تو قدری افت کردی و شرایط سابق را نداری. چه برنامه‌ای برای بازگشت به دوران اوج داری؟
من سفت و سخت تمرین کردم و بعد از مصدومیت یک روز هم استراحت نداشتم. بازیکنی نیستم که اجازه بدهم بدنم به اصطلاح ول شود. این فصل هم کلی انگیزه دارم. هدف بزرگ من بازی در جام جهانی روسیه است، شما شک نکنید که آندرانیک تیموریان خوب بلد است خودش را در شرایط آرمانی بدنی حفظ کند. مطمئنم که این فصل روزهای خوبی را از من خواهید دید. من سرشار از انگیزه‌ام.

و حتما به دنبال بازپس گرفتن جایگاهت در تیم ملی.

در تیم ملی هیچ کس جای هیچ کسی بازی نمی‌کند. هر کسی در تیم ملی جایگاه خودش را دارد و هر تصمیمی هم که آقای کی‌روش بگیرد بازیکنان باید بپذیرند. تیم ملی جای بازیکنانی است که در همه حال در خدمت تیم ملی باشند.

پیش بینی می‌کنی با کی‌روش دوباره به جام جهانی برویم؟
لحظه‌ای شک و تردید نداشته باشید که تیم ملی باز هم با کی‌روش به جام جهانی می‌رود. کی‌روش مربی بزرگی است اما من همیشه گفته‌ام که مربی بزرگ امکانات بزرگ هم می‌خواهد و باید کاری کنیم که فوتبال ما همیشه از این دست مربیان داشته باشد.
منبع: ایسنا
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
نظرات بینندگان
علی
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۷
خوش آمدی به تیم ما قهرمان.دوستت داریم و امیدواریم با تیم محبوب ماشین سازی موفق باشید.
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین