اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۴۲۴۳

آندو با 1/5میلیارد به ماشین‌سازی رفت

آندرانیک تیموریان که در زمان حضورش در استقلال با امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی این تیم دچار مشکلاتی شد و در ادامه مجبور به جدایی از جمع آبی‌پوشان شد با عقد قرارداد با ماشین‌سازی تبریز، در یک‌قدمی و همسایگی امیر قلعه‌نویی قرار گرفت...
۱۱:۰۱ - ۱۵ تير ۱۳۹۵
وانانیوز| آندرانیک تیموریان که در زمان حضورش در استقلال با امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی این تیم دچار مشکلاتی شد و در ادامه مجبور به جدایی از جمع آبی‌پوشان شد با عقد قرارداد با ماشین‌سازی تبریز، در یک‌قدمی و همسایگی امیر قلعه‌نویی قرار گرفت. آندو یك‌بار دیگر هم در تراكتورسازی شاگرد رسول خطیبی شد و حالا این‌بار در ماشین‌سازی این اتفاق افتاد. آندرانیك تیموریان هم‌زمان با مذاكره با پیكان و تیم خارجی، با ماشین‌سازی هم مذاكره كرده بود. خطیبی از حضور تیموریان در ماشین‌سازی مطمئن بود و به همین خاطر یك جای خالی در لیست تیم نگه داشته بود. در حالی كه ماشین‌سازی به تفلیس رفته، آندو با میرمعصوم سهرابی پای میز مذاكره نشست و قراردادش را امضا كرد. از سوی دیگر حضور محمد نوری دوست صمیمی او در تبریز و تراكتور عاملی شد تا او بار دیگر تبریز را انتخاب كند. قطعا دیدار ماشین‌سازی و تراكتورسازی و جدال آندو و قلعه‌نویی در این فصل خیلی جنجالی می‌شود و از حالا كری‌خوانی‌ها شروع شده است.
ماشین‌سازی تبریز که به‌تازگی به لیگ‌برتر صعود کرده است، توانسته در فصل نقل‌و‌انتقالات عملکرد موفقی را داشته باشد. آندرانیک تیموریان که طی سال‌های اخیر همواره جزو خریدهای برتر لیگ لقب می‌گیرد، عنوان برترین بازیکن لیگ سیزدهم را نیز یدک می‌کشد.  او با رقمی حدود یك‌میلیاردونیم به ماشین‌سازی رفت و بعد از عقد قرارداد با این تیم گفت: «سلام خدمت همه تبریزی‌ها و تمام آذربایجانی‌ها؛ خداراشکر که باز هم به تبریز می‌آیم تا در خدمت هواداران دوست‌داشتنی فوتبال در این شهر باشم. از این طریق می‌خواهم بگویم همه آنها را دوست دارم. هواداران تراکتورسازی، گسترش‌فولاد و علی‌الخصوص ماشین‌سازی بزرگ در قلب من جای دارند و تمام تلاشم را خواهم کرد تا با کمک آنها فصل خوبی را برای فوتبال تبریز رقم بزنیم.»
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین