اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۴۲۳۵

پیروانی مدیر یا پیروانی مربی، کدام موفق‌تر است؟

افشین پیروانی که پیش از این مدیر تیم ملی بزرگسالان بود هدایت تیم نفت تهران را بر عهده گرفت.
۱۰:۰۶ - ۱۵ تير ۱۳۹۵
وانانیوز| پس از ماندن نفت تهران در لیگ برتر مسئولان این باشگاه افشین پیروانی را به عنوان سرمربی جدید تیم‌شان انتخاب کردند، انتخابی که می‌تواند از جهات مختلف مورد بررسی قرار داد.

پیروانی که پیش از این مدیر تیم ملی فوتبال ایران داشت در کارنامه خود تنها سابقه سرمربیگری در تیم‌های پرسپولیس و استیل آذین را دارد البته مدتی هم به عنوان دستیار علی دایی در پرسپولیس حضور داشت.

بعد‌ها پیروانی در سمت‌های دیگر بخت خود را آزمایش کرد و بر همین اساس مدیریت تیم ملی فوتبال را بر عهده گرفت. مدیریت اجرایی تیم ملی که حکم سرپرست تیم را دارد.

بازگشت پیروانی به دنیای مربیگری باعث خواهد شد او از مدیریت تیم ملی کنار برود، اتفاقی که می‌تواند به حضور محمدرضا ساکت به عنوان مدیر تیم‌های ملی فوتبال ربط داشته باشد.

با توجه به این اوصاف راهی که در حال حاضر پیروانی در حال پیمودن آن است، پیش از این همبازی قدیمی‌اش یعنی استیلی طی کرده و البته نتیجه خوشایندی نگرفته است. آنچه لازم است پیروانی در خاطر داشته باشد این است که او باید تکلیف خودش را در وهله اول روشن کند و بین کاراجرایی و مربیگری در فوتبال تنها می‌تواند یکی از آنها را انتخاب کند.
منبع: ایلنا
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین