اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۴۲۲

فن پرسی: لتونی اتوبوس پارک کرده بود

تیم ملی هلند شب گذشته موفق شد در زمین لتونی به پیروزی ارزشمند 2-0 دست یابد و خود را به تیم دوم گروه A مرحله مقدماتی یورو 2016 نزدیکتر کند.
۲۱:۳۶ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-فن پرسی هلندی ها با هدایت گاس هیدینک، شروع بسیار بدی در رقابت ها داشتند اما برتری 2-0 شب گذشته به آنها کمک کرد تا به سه امتیازی تیم چک برسند. البته این پیروزی به سادگی به دست نیامد و آنها تا دقیقه 67 برای زدن گل اول انتظار کشیدند. سرانجام با دو گل جورجینیو وینالدوم و نارسینگ، برتری 2-0 به نام هلند ثبت شد.

روبین فن پرسی، کاپیتان تیم ملی هلند در پایان بازی به NIS گفت:" لتونی 10 نفره دفاع می کرد. آنها جلوی دروازه اتوبوس پارک کرده بودند.در نیمه اول شانس های خیلی خوبی برای گلزنی داشتیم اما بدشانسی مانع از دستیابی ما به گل شد.فکر می کنم حداقل روی دو یا سه موقعیت باید به گل می رسیدیم.با این حال برای گلزنی دست از تلاش برنداشتیم و پس از رسیدن به گل اول، کار برای لتونی تقریبا تمام شد."

وینالدوم، زننده گل اول هلند نیز گفت:" هر چه به پایان بازی نزدیک تر می شدیم، ضربه زدن به توپ مشکل تر می شد. پیش از زدن گل، یک فرصت عالی گلزنی روی ضربه سر داشتم که از دست رفت. در صحنه گل تصمیم گرفتم به سمت دروازه شوت بزنم و خوش شانس بودم که توپ من تبدیل به گل شد." 
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: فن پرسی هلند لتونی
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین