اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۴۲۰۳

جدایی با دستان خالی!+عملکرد

مهاجم شماره10‌ استقلال بدجور ساز جدایی كوك كرده است. سجاد شهباززاده كه طی 2فصل اخیر مهاجم فیكس استقلال بوده، قصد دارد همان راهی را برود كه مهدی طارمی رفت...
۱۸:۵۹ - ۱۴ تير ۱۳۹۵
وانانیوز| مهاجم شماره10‌ استقلال بدجور ساز جدایی كوك كرده است. سجاد شهباززاده كه طی 2فصل اخیر مهاجم فیكس استقلال بوده، قصد دارد همان راهی را برود كه مهدی طارمی رفت. البته نباید فراموش كنیم كه طارمی پس از رسیدن به آقای‌گلی با پیراهن پرسپولیس راهی تركیه شد اما شهباززاده پس از پشت سر گذاشتن 2فصل نه‌چندان قابل‌قبول می‌خواهد برای ادامه فوتبالش راهی تركیه شود. به‌هرحال شهباززاده در اولین فصل حضورش در استقلال، با این تیم به رتبه ششمی رسید و سال دوم هم به رده سوم صعود كرد تا تنها افتخارش كسب سهمیه پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا باشد. هر چند سجاد یك‌گل در داربی‌های پایتخت زد اما طعم پیروزی مقابل پرسپولیس را هم نچشید! به این نكته هم باید اشاره داشت كه سجاد طی این 2فصل چند آمار منفی دیگر هم داشته است. او در فصل اول ركورد 688‌دقیقه گل نزدن را یدك می‌كشید و در سال دوم این ركورد را به 758 رساند! البته سجاد قبل از اینكه به استقلال بیاید هم 1162‌دقیقه در سایپا مسیر گلزنی را گم كرده بود!

12 سجاد شهباززاده در فصل نقل‌و‌انتقالات لیگ‌چهاردهم با نظر امیر قلعه‌نویی به استقلال آمد. او در تمام 14‌بازی لیگ‌چهاردهم مهره فیكس استقلال بود و روی هم رفته 2665‌دقیقه فوتبال بازی كرد. سجاد در این فصل 12‌گل زد تا همراه با مهدی شریفی، بهترین گلزن ایرانی فصل لقب بگیرد. این آمار نشان می‌دهد شهباززاده در لیگ‌چهاردهم به طور میانگین هر 222‌دقیقه یك‌گل زد. او جدا از 12‌گل، ‌2‌پاس‌گل هم داد تا موثرترین بازیكن فصل تیم قلعه‌نویی باشد.

07 با رفتن قلعه‌نویی و آمدن مظلومی، شهباززاده برای لیگ پانزدهم هم در استقلال ماندنی شد. او در سال دوم، 26‌بازی لیگ‌برتری برای استقلال انجام داد و روی هم رفته 2265‌دقیقه برای مظلومی فوتبال بازی كرد. او در لیگ پانزدهم تنها 7‌گل زد تا پشت سر امید ابراهیمی قرار بگیرد و دومین گلزن برتر فصل استقلال باشد. او فصل گذشته به طور میانگین هر 324‌دقیقه برای تیم مظلومی یك‌گل زد. جدا از این سجاد در لیگ پانزدهم 5‌گل ساخت و 2‌پنالتی هم گرفت.

19 آمار و ارقام نشان می‌دهد سجاد شهباززاده طی 2فصل اخیر 56‌بازی لیگ‌برتری برای استقلال انجام داده و 4930‌دقیقه پیراهن این تیم را در لیگ اول ایران بر تن داشته است. او طی 2فصل اخیر 19‌گل برتری برای استقلال زده و 7‌گل هم برای هم‌تیمی‌هایش ساخته است. او در این مدت 2‌پنالتی لیگ‌برتری هم برای استقلال گرفته است. این آمار نشان می‌دهد كه سجاد با میانگین گلزنی هر 259‌دقیقه یك‌گل، ساز جدایی كوك كرده و می‌خواهد برای ادامه فوتبالش به تركیه برود.
عملكرد شهباززاده در استقلال
بوفونkk.jpg
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین