اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۴۱۷۹

تنها دغدغه ما برگزار بازی دوستانه است

سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان،‌ گفت: اردوی بسیار خوبی در کمپ مقدس آلمان داشتیم و توانستیم بازی‌های دوستانه قوی را پشت سر بگذاریم.
۱۶:۱۰ - ۱۴ تير ۱۳۹۵
وانانیوز| امیرحسین پیروانی در گفت‌وگویی، در مورد اردوی تدارکاتی تیم ملی جوانان در آلمان گفت:‌ اردوی بسیار خوبی را در آلمان پشت سر گذاشتیم. تمرینات ما در کمپی ملقب به کمپ مقدس برگزار شد دلیل انتخاب این نام از سوی آلمانی‌های برگزاری سه اردوی تیم ملی آلمان قبل از قهرمانی در جام جهانی در این کمپ بوده است.

وی افزود: سه دیدار تدارکاتی قوی در این اردو برگزار کردیم که مهم‌ترین آنها مقابل تیم زیر 23 سال هامبورگ بود که مسابقه را دو بر یک واگذار کردیم. تیم هامبورگ 4 سال از بازیکنان ما بزرگتر بود به همین خاطر آنها بهتر کار کردند اما در کل اردوی اخیر توانست به ما کمک زیادی کند تا با قدرت بیشتر در ادامه مسابقات حاضر شویم.

سرمربی تیم ملی جوانان در رابطه با روند آماده‌سازی تیمش تصریح کرد‌: از روند آماده‌سازی تیم راضی هستیم. تنها دغدغه ما برگزار بازی دوستانه بود که سه بازی خوب در آلمان انجام دادیم و امیدواریم که باز هم بازی‌های بهتری در فاصله دو سه ماه مانده به شروع رقابت‌های قهرمانی آسیا برگزار کنیم.

پیروانی در مورد اینکه آیا بازی دوستانه بین‌المللی دیگری قطعی شده است، اظهار داشت: قرار است 27 تیر به سنگاپور برویم و امیدوارم که این اردو قطعی شود.

وی در مورد میزان شناختش از حریفان ایران(قطر، یمن و ژاپن) در رقابت‌های انتخابی جام جهانی قهرمانی آسیا گفت: خوشبختانه در تلاش هستیم تا آنالیز قوی از حریفان‌مان به دست بیاوریم. تاکنون فیلم‌های خوبی از حریفان دیده‌ایم و آنها برای بازیکنان آنالیز کرده‌ایم.

سرمربی تیم ملی جوانان در مورد اینکه آیا قرار است نماینده‌ای برای دیدن بازی‌های حریفان به مسابقات آنها اعزام کند، خاطرنشان کرد: این کار بسیار سخت است و شرایطش برای ما فراهم نیست. نکته‌ای که بسیار جالب بود و باید به آن اشاره کنم حضور فیلمبردا و گروه آنالیز تیم ملی قطر در دیدار ما مقابل هامبورگ بود. آنها خودشان را به ورزشگاه رساندند و بازی ما را آنالیز کردند که این مسئله برایم بسیار جالب بود.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین