اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۴۰۵۴۳

تعطیلی لیگ ظلم به تیم‌های مقتدر صدرجدولی است

تعطیلی لیگ ظلم به تیم‌های مقتدر صدرجدولی است
سرمربی چوکای تالش گفت: ما باید تابع فدراسیون جهانی فوتبال و کنفدراسیون فوتبال آسیا باشیم و ببینیم چه تصمیمی می‌گیرند.
۱۵:۲۰ - ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
وانانیوز|
تعطیلی مسابقات لیگ یا ادامه آن؟ مسئله این است! یکی از مهم‌ترین علامت سؤال‌های فعلی فوتبال ایران همین موضوع است و به تازگی افشین پیروانی در برنامه تلویزیونی فوتبال برتر ضمن اشاره به صحبت‌های اخیرش با فرشاد پیوس سرمربی چوکای تالش اعلام کرد این تیم هم به دنبال برگزاری مسابقات لیگ دسته دوم است. در همین راستا شنیدن تازه‌ترین حرف‌های فرشاد پیوس خالی از لطف نیست.

با افشین پیروانی تازگی‌ها هم‌صحبت شدید؟
بله، درباره تعطیلی لیگ حرف زدیم و من هم گفتم که تعطیل کردن مسابقات و تعیین نکردن قهرمان ظلم به تیم‌های صدر جدولی است.
 
 شما صدرنشین گروه «ب» مسابقات لیگ دسته دوم هستید. درست است؟
بله، ۳ بازی بیشتر باقی نمانده و ما با ۴۲ امتیاز و فاصله ۶ امتیازی با تیم دوم صدرنشین گروه خود هستیم. در واقع فاصله‌ای تا صعود نداریم و یک شهر و مردمش منتظر صعود تیم چوکا به دسته اول هستند. اینکه نمی‌شود چند تیم که شانسی برای صعود یا قهرمانی ندارند نامه بزنند و خواستار لغو مسابقات شوند.
 
به هر حال بحث شیوع ویروس کرونا هم جدی است.
اولویت همه ما سلامتی جامعه است. بحثی هم نیست، اما نباید برای لغو کامل مسابقات عجله به خرج داد. تیم‌هایی مثل پرسپولیس و چوکا یا در دسته یک مس رفسنجان زحمت کشیده، امتیازاتی جمع کرده و با اقتدار صدرنشین شده‌اند. اینکه نمی‌شود برخی که می‌دانند به این تیم‌ها نمی‌رسند نامه لغو مسابقات را برای سازمان لیگ و فدراسیون بزنند.

آیا می‌توان مسابقات فوتبال را برگزار کرد؟
با رعایت نکات بهداشتی و نظارت ویژه پزشکی شاید بتوان برگزار کرد یا اینکه حداقل دوستان کمی صبرکنند ویروس کرونا فروکش کند. همچنین ما باید تابع فدراسیون جهانی فوتبال و کنفدراسیون فوتبال آسیا باشیم و ببینیم چه تصمیمی می‌گیرند. شنیدم بوندس‌لیگا به زودی از سر گرفته می‌شود. درست است؟
 
بله، ما هم این خبر را شنیدیم. راستی نظر شما درباره رأی کمیته استیناف و ۳- صفر اعلام کردن نتیجه بازی سپاهان و پرسپولیس در اصفهان چیست؟
من این حرف را نه به عنوان یک پرسپولیسی بلکه یک هوادار فوتبال می‌گویم که قانون حرف اول و آخر را باید بزند. یک تیم وارد زمین شده، گرم کرده و تصاویر تلویزیونی هم موجود است و تیم دیگر که از قضا میزبان هم محسوب می‌شود به هر دلیل به زمین نیامده است. به نظرم کمیته انضباطی و استیناف بهترین و قانونی‌ترین تصمیم را گرفت.
 
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین