اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۴۰۲۳

عـجیب‌ترین مـقایسه سـال!

كلا «سبك زندگی» حمید درخشان طوری است كه حداقل هفته‌ای یك‌بار باید حرف‌های عجیب و غریب بزند و با مصاحبه‌های آنچنانی‌اش ملت را شوكه كند.
۱۴:۳۷ - ۱۳ تير ۱۳۹۵
وانانیوز| كلا «سبك زندگی» حمید درخشان طوری است كه حداقل هفته‌ای یك‌بار باید حرف‌های عجیب و غریب بزند و با مصاحبه‌های آنچنانی‌اش ملت را شوكه كند. از آنجایی كه الان فصل تمام شده و مسابقه‌ای در كار نیست كه درخشان در موردش اظهار نظر كند، سرمربی سابق سرخپوشان سراغ مقایسه خریدهای خودش و برانكو رفته و از رسانه‌ها دلگیر شده است كه چرا به خریدهای بنجل مربی كروات گیر نمی‌دهند؟ او اتفاقا محدوده انتقاداتش را هم مشخص كرده و به ماریچ گیر داده است. از قرار معلوم حمیدخان عقیده دارد ماریچ هم مثل تادو بوده؛ مهاجم برزیلی كشف او كه در دسته به اضافه 130كیلو توپ می‌زد!
  • تادو؛ 5بازی، یك‌امتیاز
تادو بین 2نیم‌فصل لیگ‌چهاردهم به پرسپولیس اضافه شد. او اولین‌بار در هفته هجدهم برابر ذوب‌آهن فیكس شد و حدود 80دقیقه هم برای تیمش بازی كرد. این بازی در نهایت با شكست یك بر صفر پرسپولیس همراه بود و تنها قابی كه از تادو در آن به‌جا ماند، مربوط به خودداری او از خروج از زمین، هنگام تعویض بود! او هفته بعدش برابر ملوان هم حدود یك‌ساعت بازی كرد، اما این‌بار نیز نمایش مهاجم برزیلی چنگی به دل نزد. پرسپولیس یك بر صفر باخت. بعد از این بازی، تادو موقتا نیمكت‌نشین شد تا هفته بیست‌ودوم كه مقابل تراكتورسازی تبریز در تركیب اصلی سرخپوشان قرار گرفت. تادو در این مسابقه 80دقیقه برای تیمش به میدان رفت و به روال گذشته پرسپولیس این بازی را هم یك بر صفر باخت. این به منزله پایان حضور تادو در تركیب اصلی پرسپولیس بود. او تا انتهای فصل فقط در 2بازی دیگر برای دقایقی كوتاه به میدان رفت؛ یكی 4دقیقه برابر نفت مسجدسلیمان كه در نهایت به مساوی 2 بر 2 انجامید و دیگری 20دقیقه در بازی هفته ماقبل آخر برابر گسترش‌فولاد كه باز هم با شكست 2 بر یك قرمزها همراه شد. نكته ویژه آن بازی این بود كه تك‌گل پرسپولیس را خود تادو زد، منتها از روی نقطه پنالتی! به این ترتیب تادو در 5بازی برای قرمزها به میدان رفت كه نتیجه‌اش 4شكست و یك‌تساوی بود. در آن تساوی هم شاید اگر او بیشتر از 4دقیقه به میدان می‌رفت، نتیجه دیگری رقم می‌خورد!
  • ماریچ؛ 20بازی، 43امتیاز
در نقطه مقابل اما لوكا ماریچ در لیگ‌پانزدهم، 20بار برای پرسپولیس به میدان رفت كه حاصل آن، مشاركت او در كسب 43امتیاز بود. ماریچ اوایل فصل كمتر به بازی گرفته می‌شد، اما هرچه به مقطع پایانی فصل نزدیك‌تر شدیم، حضور او در تركیب اصلی هم پررنگ‌تر شد. مدافع كروات در هر 11بازی پایانی لیگ در تركیب اصلی پرسپولیس به میدان رفت. جالب اینجاست كه ماریچ در این مدت فقط نیم‌ساعت پایانی بازی با نفت‌تهران را به دلیل مصدومیت از دست داد كه خروج او از زمین با دریافت 2گل توسط قرمزها همراه شد. در مسابقاتی كه ماریچ برای پرسپولیس به میدان رفت، سرخپوشان 7بار موفق به ثبت كلین‌شیت شدند؛ آماری كه اگرچه چندان قابل توجه نیست، اما با توجه به شرایط آشفته ساختار دفاعی قرمزها، می‌تواند نشان‌دهنده نقش نسبتا قابل توجه این بازیكن باشد. در این شرایط 2نكته چندان روشن به نظر نمی‌رسد؛ یكی اینكه چطور حمید درخشان می‌تواند او را با كشف خارق‌العاده‌ای مثل تادو مقایسه كند و دیگری اینكه چرا مسئولان پرسپولیس برنامه‌ای برای تمدید قرارداد این بازیكن ندارند؟!
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین