اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۴۰۲۱

این سه تفنگدار، عاقبت به خیر می‌شوند؟+عکس

پرسپولیس برای برگزاری یك اردوی تداركاتی راهی كشور اوكراین شده است. در تصاویری كه از این سفر به انتشار رسیده، بار دیگر شاهد نزدیكی سه هافبك سرخپوشان به هم هستیم...
۱۴:۳۱ - ۱۳ تير ۱۳۹۵
وانانیوز|
پرسپولیس برای برگزاری یك اردوی تداركاتی راهی كشور اوكراین شده است. در تصاویری كه از این سفر به انتشار رسیده، بار دیگر شاهد نزدیكی سه هافبك سرخپوشان به هم هستیم. محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده و كمال كامیابی‌نیا سه نفری هستند كه در بیشتر تصاویر كنار هم دیده می‌شوند. بد نیست بدانید این رویه از ماه‌های قبل به وجود آمده و این سه نفر كه هر سه در آغاز لیگ پانزدهم پرسپولیسی شدند، همیشه كنار هم دیده می‌شوند. انبوهی از تصاویر دسته‌جمعی این مثلث در رسانه‌های ورزشی منتشر شده كه ما فقط تعداد كمی از آنها را برای شما گردآوری كرده‌ایم. جالب اینجاست كه محسن مسلمان اخیرا با انتشار یك طرح از خودش در كنار احمدزاده و كامیابی‌نیا، به خودشان لقب «سه تفنگدار» را داده بود؛ عنوانی كه فرشاد احمدزاده هم در پستی جداگانه در صفحه شخصی‌اش به آن اشاره كرده است.
این وسط یك نكته مهم وجود دارد؛ اینكه رابطه این سه بازیكن اصلی پرسپولیس با هم، از جنس رفاقت است یا چاشنی باندبازی دارد؟ اگر این سه نفر فقط با هم دوست هستند كه هیچ مشكلی نیست و اتفاقا امتیاز فوق‌العاده بزرگی هم برای تیم محسوب می‌شود. كیست كه نداند همدلی سه هافبك فیكس می‌تواند شریان حیاتی تیم را تنظیم كند و شاداب نگه دارد؟ این شمشیر اما یك لبه دیگر هم دارد؛ اینكه ممكن است كار از رفاقت بگذرد و اعضای این مثلث، یك باند درون‌تیمی درست كنند. این شایعه‌ای است كه طی روزهای اخیر كم‌وبیش در مورد كمال، فرشاد و محسن به گوش می‌رسد و اگر جدی باشد می‌تواند خطری برای آینده سرخپوشان تلقی شود. بر همین اساس امیدواریم سه بازیكن موثر پرسپولیس كه هر سه در این تیم متحول شده‌اند و به بهترین روزهای فوتبال‌شان رسیده‌اند، قدر موقعیت كنونی را بدانند و رفاقت‌شان را به مسائل حاشیه‌ای آلوده نكنند.
جالب است كه لقب «سه تفنگدار» در پرسپولیس، برای اولین بار اواخر دهه هفتاد به علی كریمی، علی انصاریان و حامد كاویانپور داده شد. این سه نفر مدت‌ها با هم دوست بودند اما بعدها برخی اختلافات مالی، حداقل دو ضلع از این مثلث یعنی كریمی و كاویانپور را با هم به‌شدت دچار مشكل كرد. حالا امیدواریم عمر رفاقت سه تفنگدار جدید پرسپولیس بیش از این حرف‌ها باشد!
jjk.jpg
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین