اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۳۸۵۹

مسابقات بین‌المللی اعتماد به نفس بازیکنان را بالا می‌برد

سرمربی جدید تیم فوتبال نوجوانان معتقد است بازیکنان رده پایه سنی فوق‌العاده تغییرپذیر هستند.
۱۴:۲۰ - ۱۲ تير ۱۳۹۵
وانانیوز| و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، عباس چمنیان در مورد آماده‌سازی تیم فوتبال جوانان اظهار داشت: از روز چهارشنبه (9 تیر) اولین اردوی خود را آغاز کردیم و خوشبختانه در بازیکنان تغییرات رو به رشدی را شاهد هستیم. قصد داریم در زمان باقی مانده تا مسابقات قهرمانی آسیا، کارهای تاکتیکی و تکنیکی تیم را به صورت منظم انجام دهیم و همزمان با تمرینات تاکتیکی، مهارت‌های کارهای بدنی را هم بالا ببریم.

وی ادامه داد: بازیکنان رده پایه فوق‌العاده تغییرپذیر هستند و با سعی و تلاش کادر فنی تیم می‌توانیم این شرایط را برای آنها مهیا کنیم و از نظر تاکتیکی ملی‌پوشان نوجوان را به استانداردهای مورد نیاز بین‌المللی برسانیم.

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان درباره برنامه‌ها و اردوهای این تیم تا مسابقات قهرمانی آسیا گفت: برنامه آینده ما حضور در تورنمنت چهارجانبه عمان است که از 22 تیر با حضور تیم‌های ملی نوجوانان ایران، ژاپن، عمان و یک تیم عربی دیگر که هنوز مشخص نشده است، شرکت می‌کنیم. البته با توجه به اینکه زمان زیادی در اختیار نداریم، کار کمی مشکل است و باید هر چه زودتر تیم را آماده و هماهنگ کنیم.

چمنیان خاطرنشان کرد: پس از این تورنمنت یک اردوی شبیه‌سازی در شمال کشور و به احتمال زیاد در شهر بابلسر داریم. با توجه به گرما و رطوبت بالای این منطقه از کشور این اردو را در این شهر پیش‌بینی کرده‌ایم. سعی داریم وضعیت بدنی بازیکنان را در شرایط جوی کشور هند که محل برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا است، قرار دهیم و این شبیه‌سازی به نظرم می‌تواند محک خوبی برای سنجش توانایی و آمادگی بالای بازیکنان باشد.

وی افزود: با هماهنگی فدراسیون فوتبال و کمیته جوانان اواسط مرداد به تورنمنت بین‌المللی قزاقستان می‌رویم. حضور در این مسابقات بین‌المللی اعتماد به نفس بازیکنان را بالا می‌برد. بعد از تورنمنت قزاقستان، سه اردوی داخلی در تهران هم پیش‌بینی کرده‌ایم و هدفمان این است روی نقاط ضعف بازیکنان کار کنیم. براین اساس تمرینات و برنامه های مختلفی برای بالا بردن آمادگی جسمانی بازیکنان در نظر گرفته ایم که در اردوهای پیش رو آن را به اجرا می‌گذاریم.

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان تأکید کرد: ضمن اینکه باید دستور کار را روی نکات دفاعی و حمله قرار دهیم. تیم خوب و شایسته‌ای داریم و با حمایت‌های مهدی تاج، محمدرضا ساکت، فریدون معینی و مرتضی محصص سعی داریم نماینده خوبی در این رقابت‌ها باشیم.

چمنیان در پایان گفت: علی کفاشیان روز گذشته در اردوی تیم نوجوانان حاضر شد و از نزدیک تمرینات بازیکنان را دید و اینکه مسئولین در کنار ما هستند قوت قلبی برای کادر فنی و روحیه بازیکنان است.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین