اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۳۷۴۳

بازدید کفاشیان از تمرینات تیم ملی نوجوانان+تصاویر

نایب رئیس فدراسیون فوتبال ایران عصر امروز از تمرینات تیم ملی نوجوانان بازدید کرد و به مربیان جدید این تیم خوشامد گفت.
۲۰:۵۸ - ۱۱ تير ۱۳۹۵
وانانیوز| تمرینات تیم ملی نوجوانان فوتبال ایران از روز سه‌شنبه زیرنظر کادر فنی جدید در حال پیگیری است.

این تیم که دور جدید تمرینات خود را در زمین آکادمی دانشگاه تهران دنبال می‌کند، امروز میزبان علی کفاشیان نایب‌رئیس فدراسیون فوتبال بود.

کفاشیان با حضور در تمرین تیم ملی نوجوانان ایران ضمن بیان خسته‌نباشید به کادر فنی و بازیکنان به‌نوعی به عباس چمنیان و کادر جدید وی در این تیم خوشامد گفت.

کفاشیان در صحبت‌هایی که در جمع اعضای تیم داشت از زحمات کادر فنی قبلی و تلاش‌هایی که کردند تشکر کرد و با اعلام حمایت کامل از تیم‌های پایه به بازیکنان اعلام کرد فدراسیون به‌طور کامل از این تیم حمایت می‌کند.

کفاشیان در صحبت‌های خود اعلام کرد جا دارد از کادر فنی گذشته که زحمات زیادی کشیده است، تشکر کنیم. بازیکنان باید زیرنظر کادر فنی جدید با قدرت به تلاش خود ادامه دهند تا در مسابقات قهرمانی آسیا که دو ماه دیگر در هند برگزار می‌شود، بتواند عملکرد خوبی داشته باشد.

وی همچنین مسؤولان تیم ملی نوجوانان اعلام کردند در این چند وقت اخیر استعدادیابی تازه‌ای هم صورت گرفته تا شرایط چند بازیکن این رده سنی موردارزیابی قرار گرفته که اکنون 9-8 نفر در راستای همین برنامه‌ریزی تمرینات خود را در این تیم دنبال می‌کنند، همچنین کادر جدید تیم ملی از حضور کفاشیان در تمرین تشکر کردند و اعلام کردند تمام تلاش‌شان را می‌کنند تا عملکرد خوبی در مسابقات پیش رو داشته باشند.

همچنین اکبر محمدی سرمربی سابق تیم ملی جوانان هم تمرین امروز تیم ملی نوجوانان را از نزدیک مشاهده کرد.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین