اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۳۷۲۷

تیم آینده "مهدی طارمی" بهتر است یا شهباززاده؟

شهباززاده فصل پیش به اندازه طارمی در لیگ برتر موفق نبود، اما حداقل در انتخاب تیم آینده باهوش‌تر از مهاجم پرسپولیس عمل کرده است.
۱۹:۲۲ - ۱۱ تير ۱۳۹۵
وانانیوز| روزهایی که استقلالی‌ها حسابی از جدایی دو ستاره پرسپولیس خوشحال بودند، بهترین مهاجم تیم خودشان هم راه یک تیم درجه 2 ترکیه‌ای را در پیش گرفته است. سجاد شهباززاده، با آنتالیا اسپور توافق کرده و فصل بعد پیراهن این تیم را می‌پوشد.

حالا بحث داغی که شروع شده، مقایسه تیم‌هایی است که دو ستاره سابق پرسپولیس و استقلال فصل بعد در آن بازی می‌کنند. آنتالیا اسپور تیم بزرگی نیست و فصل قبل، در رده نهم سوپر لیگ ترکیه قرار گرفت اما چه از لحاظ امکانات و چه جایگاه تاریخی، برتری فاحشی نسبت به ریزه اسپور دارد.

آنتالیا اسپور در ورزشگاه حدودا 35 هزار نفری به میدان می‌رود، تا به حال قهرمان ترکیه نشده اما سابقه حضور در لیگ اروپا و اینترتوتو را دارد. بر خلاف ریزه اسپور که هم متعلق به شهری کوچک‌تر است، هم در ورزشگاه 15 هزار نفری بازی می‌کند و هم اینکه به تازگی توانسته به سوپرلیگ ترکیه برسد و فصل پیش، فقط 6 امتیاز با سقوط دوباره فاصله داشت.

به نظر می‌رسد حداقل در انتخاب تیم آینده، شهباززاده استقلالی‌ها دقیق‌تر از دو ستاره بزرگ پرسپولیس عمل کرده است. در کنار همه تفاوت‌های تاریخی، فصل پیش هم دو تیم 8 امتیاز و 4 رده در جدول رده بندی با هم فاصله داشتند.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین