اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۳۷۲۱

مشکل رضاییان، طارمی و شهباززاده در ترکیه

پیشکسوت فوتبال ایران گفت:تعجب می کنم که چرا سجاد شهباززاده می خواهد استقلال را رها کند و به تیمی که درجه 2 در ترکیه محسوب می شود برود.
۱۹:۰۹ - ۱۱ تير ۱۳۹۵
وانانیوز| ناصر صادقی که سابقه حضور در فوتبال ترکیه را دارد درباره حضور مهدی طارمی و رامین رضاییان در لیگ این کشور در گفت وگو با کاپ، اظهار داشت: وقتی شنیدم این دو بازیکن به لیگ ترکیه رفته اند خیلی خوشحال شدم.فوتبال ترکیه می تواند به آنها کمک زیادی کند. اما یک نگرانی وجود دارد و آن هم شرایط جوی شهر ریزه است.

وی افزود: شهر ریزه در شمال قرار دارد و به شهر چای معروف است. آنجا شرایط اقلیمی شبیه شمال خودمان را دارد و از دو ماه دیگر بارندگی های شدید در آنجا آغاز می شود به گونه ای که از صبح تا شب شاهد ریزش باران خواهیم بود لذا اگر طارمی و رضاییان نتوانند با این شرایط خودشان را وفق دهند به مشکل خواهند خورد.

مترجم اسبق مصطفی دنیزلی افزود: در آن شهر رسم و رسوم خاصی دارند. به نظر من دو بازیکن ایرانی باید هرچه سریع تر فردی مطمئن را پیدا کنند تا به آنها آداب و رسوم آن مناطق را بیاموزد.

صادقی درباره خبر حضور احتمالی سجاد شهباززاده در آلانیا اسپور خاطرنشان کرد: این تیم تا به حال در سوپرلیگ نبوده است و من تعجب می کنم که چرا سجاد شهباززاده می خواهد استقلال را رها کند و به تیمی که درجه 2 در ترکیه محسوب می شود برود. این بازیکن اگربه لیگ اول ترکیه می رفت جای پیشرفت داشت اما در این تیم به مشکل خواهد خورد. آنالانیا 70هزار جمعیت دارد و فکر می کنم کلا یک خیابان داشته باشد. این شرایط برای شهباززاده مناسب نخواهد بود.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین