اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۳۳۲۸

برادرم پیشنهادی از پرسپولیس ندارد

امید عالیشاه در این فصل انگیزه بسیار زیادی دارد تا بتواند دوباره به عنوان گلسازترین بازیكن لیگ شناخته شود...
۱۶:۱۸ - ۰۸ تير ۱۳۹۵
وانانیوز| امید عالیشاه در این فصل انگیزه بسیار زیادی دارد تا بتواند دوباره به عنوان گلسازترین بازیكن لیگ شناخته شود. هافبك سرخپوشان كه در نهایت قید حضور در تركیه را زد تا با پرسپولیس تمدید كند، درباره شرایط این روزهای پرسپولیس با همشهری‌ورزشی به گفت‌وگو پرداخت.
  • شرایط پرسپولیس را این روزها چطور می‌بینی؟
شرایط پرسپولیس در حال حاضر بسیار خوب است و تمرینات منظمی را در این مدت دنبال كردیم. امیدوارم بتوانیم همین روند را ادامه بدهیم تا با قدرت رقابت‌های لیگ را آغاز كنیم. ما در این فصل راه سختی را در پیش داریم و باید در سه جام شركت كنیم، به همین دلیل احتیاج داریم تا از آمادگی بسیار خوبی برخوردار شویم.
  • قرار است اردویی را در كشور اوكراین هم برگزار كنید.
به نظرم اردوی اوكراین برای ما بسیار خوب خواهد بود و بچه‌ها می‌توانند به آمادگی لازم برسند. ان‌شاءالله كه در این اردو بازی‌های تداركاتی خوبی را انجام دهیم تا با هماهنگی كامل به ایران بازگردیم و رقابت‌های لیگ را آغاز كنیم.
  • فكر می‌كنی پرسپولیس امسال چه شرایطی را دنبال كند؟
باید بگویم كه ما امسال توانستیم بازیكنان خوبی را جذب كنیم و از طرفی استخوان‌بندی اصلی تیم هم حفظ شد و با آمدن و اضافه شدن ملی‌پوشان، تیم تقریبا با نفرات كامل تمرین می‌كند. من مطمئن هستم كه روند سال گذشته را می‌توانیم ادامه دهیم و به موفقیت‌های بزرگی برسیم.
  • اما هواداران هنوز نگران حضور مهدی طارمی و رامین رضاییان هستند.
باید بگویم كه رامین رضاییان و مهدی طارمی دو بازیكن بسیاربزرگی هستند كه توانسته‌اند حتی در تیم ملی هم در تركیب ثابت كی‌روش قرار بگیرند اما من نمی‌دانم كه چه تصمیمی می‌خواهند بگیرند. دركل امیدوارم كه در پرسپولیس بمانند و در تمرینات حضور پیدا كنند تا با نفرات كامل تمرین كنیم و برانكو هم بتواند به آنچه از لحاظ تاكتیكی مدنظرش هست برسد و تمام نفرات خود را در اختیار داشته باشد.
  • نظرت در مورد خریدهای جدید پرسپولیس چیست؟
قبل از هر چیز به آنها تبریك می‌گویم و امیدوارم كه در پرسپولیس موفق باشند ولی باید این را بدانند كه پرسپولیس تیم بسیار بزرگی است و هواداران از این تیم انتظارات بسیار زیادی دارند، بنابراین آنها كار سختی را در پیش خواهند داشت.
  • هواداران خیلی خوشحال هستند كه به خاطر پرسپولیس قید تركیه را زدی.
من دیگر نمی‌خواهم در مورد این موضوع صحبت كنم.من عاشق پرسپولیس هستم و به خاطر پرسپولیس قید پیشنهاد خارجی خودم را زدم.
  • گویا قرار بود كه برادرت هم به پرسپولیس بیاید.
من نمی‌دانم این شایعه از كجا آمد اما برادر من در حال حاضر در تیم ملی دانشجویان حضور دارد و اصلا پرسپولیس به او هیچ پیشنهادی را نداده است.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین