اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۳۳۲۲

خوشحالم دوباره آقای گل صدایم می‌زنند

لوسیانو ادینیو که حدود 10روز قبل قراردادش را با تراکتورسازی امضا کرده بود، بامداد دیروز به ایران رسید. ادینیو پیش از سفر به ایران به تمام دوستانش در تبریز پیغام داد و اعلام كرد خوشحال است كه به تبریز برمی‌گردد..
۱۶:۰۱ - ۰۸ تير ۱۳۹۵
وانانیوز| لوسیانو ادینیو که حدود 10روز قبل قراردادش را با تراکتورسازی امضا کرده بود، بامداد دیروز به ایران رسید. ادینیو پیش از سفر به ایران به تمام دوستانش در تبریز پیغام داد و اعلام كرد خوشحال است كه به تبریز برمی‌گردد. او دیروز در تمرین شركت كرد و هواداران هم بعد از یك سال این دروازه‌بان را با لقب آقای گل تشویق كردند. ادینیو بعد از ورود به تبریز گفت‌وگویی با همشهری ورزشی انجام داد.
  • خوشحال هستید كه به تبریز برگشتید؟
خیلی خوشحالم خیلی. دوباره پیش مردم تبریز برگشتم و دوباره من را تشویق می‌كنند. فصل قبل هم دلم می‌خواستم بمانم اما نشد و مسئولان نتوانستند خواسته مرا برآورده كنند. هربار كه در قطر به زمین می‌رفتم، می‌فهمیدم تبریز با تمام دنیا فرق دارد.
  • از چه لحاظ فرق دارد؟
هواداران تبریز را هیچ كجای دنیا ندارد. در قطر شاید فقط 10نفر به ورزشگاه می‌آمدند اما اینجا 80هزار نفر من را تشویق می‌كردند. آرزویم بود كه دوباره در تبریز بازی كنم و من را آقای گل صدا كنند. متاسفانه شرایط قطر خوب نبود اما خداراشكر برگشتم.
  • بدون معطلی به تراكتوری‌ها جواب مثبت دادید؟
بله، چه چیزی بهتر از اینكه به تراكتور برگردم؟ وقتی با من تماس گرفتند شرایطم را گفتم و خیلی زود به توافق رسیدیم. قلعه‌نویی من را در مس به قول شما كشف كرد و دوست داشتم دوباره با او كار كنم. نیم‌فصل هم قرار بود برگردم اما نشد.
  • باز هم قول آقای گلی را می‌دهید؟
من یك بار در تراكتور آقای گل شدم اما جام نگرفتیم. هنوز اتفاقات بازی آخر یادم هست و دوست دارم جبران كنیم. امسال اول برای قهرمانی تلاش می‌كنم. گل هم می‌زنم و فكرمی‌كنم با این بازیكنان قهرمان شویم.
  • از بازیكنانی مانند نوری، بنگر و كرار شناخت دارید؟
بله، با بنگر در قطر بودیم و می‌دانم از بازیكنان خوب ایران و پرسپولیس بوده و همیشه جلوی او در پرسپولیس كارم سخت بود. كرار هم در تراكتور بوده و با این بازیكنان و بقیه كه دوستانم هستند قهرمان می‌شویم. من قلعه‌نویی را می‌شناسم و می‌دانم هدفش قهرمانی است.
  • میانگین سنی بالا برای تراكتور مشكل‌ساز نمی‌شود؟
شما ایرانی‌ها همیشه می‌گویید سن فقط یك عدد است! پس ما در زمین نشان می‌دهیم پیر نیستیم(با خنده)
  • در السیلیه تك مهاجم بودید اما در تبریز با حضور بازیكنان دیگر از جمله كیانی، نوری و ابراهیمی به نظر می‌رسد خوب تغذیه شوید.
دقیقا همین‌طور است من در السیلیه تنها بودم اما در تراكتور این‌طور نیست و همه كمك می‌كنند تا تیم نتیجه بگیرد. حتی خودم به گلزنی بقیه كمك می‌كنم و با هافبك‌های خوبی كه داریم خط حمله‌مان خیلی خطرناك می‌شود. تیم پتانسیل بالایی دارد، خصوصا اینکه مربی با تجربه‌ای هم دارد و سیستم ما هجومی است.
  • برای هواداران چه صحبتی دارید؟
در این مدت هواداران در صفحه اینستاگرامم كامنت می‌گذاشتند و از من حمایت كردند؛ واقعا از آنها ممنونم.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین