اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۳۰۸
بعد از ۴۰ سال دلِ مردم را شاد می‌کنیم

مطهری: خوشحالم نماینده تیم امید برای تیم ملی گلزنی کرد

مهاجم تیم فوتبال امید کشورمان گفت: واقعاً خوشحالم که نمایندگان تیم امید در این بازی حضور پیدا کردند و یکی از این نفرات موفق به گلزنی هم شدند.
۱۳:۰۰ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز- ارسلام مطهری در خصوص شرایط اردوی ترکیه تیم فوتبال امید کشورمان اظهار داشت: خوشبختانه اردوی بی‌نظیری در ترکیه برپا شده و امکانات خوبی به لحاظ تمرینی، اسکان و تغذیه در اختیار تیم امید قرار گرفته است. تمرینات هم کاملاً منظم و با برنامه در حال برگزاری است و بازیکنان حاضر در اردو هم از انگیزه بالایی برخوردار هستند.

وی ادامه داد: خوشبختانه تیم امید استارت مجدد خوبی زد و حضور بازیکنان جدید در اردو باعث بالا رفتن انگیزه بازیکنان و کیفیت فنی اردو شده و قطعاً برای حضور قدرتمند در مسابقات غرب آسیا و انتخابی المپیک باید تمرینات‌مان را با جدیت پشت سر بگذاریم تا به آمادگی لازم دست پیدا کنیم.

مهاجم تیم فوتبال امید کشورمان افزود: با توجه به مدیریت خوب کاشانی و زحمات کادر فنی، تیم امید در نهایت آرامش و به دور از کوچکترین هیاهو و حاشیه‌ای مسیر خودش را طی می‌کند و انشاءالله با دعای خیر مردم و تلاش مجموعه تیم امید بعد از چهل سال با صعود به المپیک دل مردم ایران را شاد خواهیم کرد.

مطهری در خصوص حضور برخی بازیکنان تیم امید در بازی تدارکاتی تیم ملی بزرگسالان مقابل ازبکستان و گلزنی ترابی گفت: واقعاً خوشحالم که نمایندگان تیم امید در این بازی حضور پیدا کردند و موفق به گلزنی هم شدند. قطعا این مسئله انگیزه بقیه بازیکنان را هم بالا خواهد برد تا با درخشش در قالب تیم امید به تیم ملی بزرگسالان هم راه پیدا کنند.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین