اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۳۰۶۵

بازیکن گمنام پرسپولیس:الگوی من دی‌ماریاست

احسان علوان‌زاده بازیكن فصل گذشته تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان یكی از خریدهای گمنام پرسپولیس است كه احتمالا در آینده از او بیشتر خواهیم شنید...
۱۸:۲۵ - ۰۶ تير ۱۳۹۵
وانانیوز| احسان علوان‌زاده بازیكن فصل گذشته تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان یكی از خریدهای گمنام پرسپولیس است كه احتمالا در آینده از او بیشتر خواهیم شنید. این بازیكن چپ‌پا امیدوار است كه در پرسپولیس خودش را نشان دهد و حتی به تركیب ثابت این تیم هم برسد. علوان‌زاده در مورد پیوستن به پرسپولیس و آینده‌اش در این تیم به سوالات همشهری پاسخ می‌دهد.
  • كمی از خودت بگو، متولد كدام شهر هستی؟
سال1373 در دزفول و در شهر امام‌خمینی كه 20هزار نفر جمعیت دارد به دنیا آمدم. حمید بوحمدان هم برای این شهر است.
  • پست تخصصی‌ات چیست و در فصل گذشته چند بازی انجام دادی؟
28 بازی در فصل گذشته انجام دادم. در پست‌های هافبك چپ و راست و همچنین هافبك وسط بازی كرده‌ام ولی خودم در پست هافبك چپ راحت‌ترم. البته اینكه كجا بازی كنم به تشخیص برانكو برمی‌گردد. از اینكه قرار است با او كار كنم احساس خوبی دارم.
  • چطور شد به پرسپولیس آمدی؟
برانكو اولین‌بار مرا در ورزشگاه شهرقدس دید. زمانی كه جام ولایت برگزار می‌شد، ما قبل از بازی صبا و پرسپولیس با پیكان بازی داشتیم كه برانكو آنجا مرا دید. بعد از آن بازی پرسپولیسی‌ها گویا در موردم تحقیق كردند و در نهایت با مدیربرنامه‌هایم صحبت كردند. البته باید یك موضوع مهم را بگویم.
  • چه موضوعی؟
باید از فرزاد حافظی تشكر كنم كه مثل یك پدر برایم زحمت كشید. او واقعا برایم یك مربی دلسوز و زحمتكش بود و هرگز محبت‌هایش را فراموش نمی‌كنم. وقتی مصدوم شدم شرایط سختی داشتم اما حافظی باعث شد به روزهای اوج برگردم. من همه پیشنهادهایی كه داشتم را مدیون او هستم.
  • از تیم‌های دیگر هم پیشنهاد داشتی؟
باور كنید بالای 10پیشنهاد داشتم. حتی تیم‌هایی بودند كه دو برابر پرسپولیس به من پول می‌دادند ولی خودم تصمیم گرفتم به پرسپولیس بیایم.
  • از بچگی طرفدار پرسپولیس بودی؟
من نه طرفدار پرسپولیس بودم نه استقلال و زیاد فوتبال ایران را نگاه نمی‌كردم. بیشتر فوتبال اروپا را دوست دارم. پدرم پرسپولیسی است ولی برادر و عموهایم استقلالی هستند.
  • از كدام بازیكن ایرانی خوشت می‌آمد؟
بازیكن خاصی را در ذهنم ندارم كه بگویم اما در اروپا بازی دی‌ماریا را دوست دارم و الگویم این بازیكن است. البته در بین بازیكنان ایرانی چند كلیپ از بازی‌های میناوند را دیده‌ام و از سبك بازی او خوشم می‌آید.
  • فكر می‌كنی با حضور امید عالیشاه و وحید امیری در سمت چپ، شانس بازی در تركیب ثابت را داشته باشی؟
می‌دانم كار سختی دارم ولی انسان به امید زنده است. وحید امیری که بازیکن فیکس تیم‌ملی است و امید عالیشاه هم جزو بهترین‌های پرسپولیس محسوب می‌شود. شاید در فصل جدید كم بازی كنم اما مطمئنا دو فصل بعد بیشتر بازی خواهم كرد. طارمی هم كه به پرسپولیس آمد اول ذخیره بود اما بعدها پدیده فوتبال ایران شد.
  • فكر می‌كنی پرسپولیس فصل بعد تیم خوبی داشته باشد؟
اكثر نفرات فصل قبل حفظ شدند و بازیكنان خوبی هم به پرسپولیس اضافه شدند. امیدوارم با این تیم قهرمان ایران شوم.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین