اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۲۷۴۹

هافبک گسترش فولاد در راه ماشین سازی

سرپرست گسترش‌فولاد گفت: جلسه کمیته انضباطی باشگاه در خصوص سامان نریمان‌جهان برگزار شد که او در این جلسه ابراز پشیمانی کرد.
۱۴:۱۴ - ۰۴ تير ۱۳۹۵
وانانیوز|

وانانیوز-حسن آذرنیا در گفت‌وگویی، در خصوص حضور سامان نریمان‌جهان در کمیته انضباطی باشگاه گسترش‌فولاد اظهار داشت: نریمان‌جهان به خاطر اینکه بدون اجازه و هماهنگی برای مذاکره به اتریش سفر کرده بود در اختیار کمیته انضباطی قرار گرفت و روز چهارشنبه هم جلسه او برگزار شد.

وی ادامه داد: نریمان‌جهان در آن جلسه ابراز پشیمانی کرد و حالا قرار است که کمیته انضباطی رای خود را در خصوص او صادر کند که احتمالا این موضوع فردا یا پس‌فردا اعلام خواهد شد.

سرپرست گسترش‌فولاد در مورد اینکه گفته می‌شود ماشین‌سازی خواهان جذب نریمان‌جهان است، تاکید کرد: روز گذشته سهرابی مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی جلسه‌ای را با سمندر مدیرعامل باشگاه گسترش‌فولاد برگزار کرد که البته من از محتوای آن جلسه باخبر نیستم اما آنطور که شنیدم باشگاه ماشین‌سازی خواهان جذب نریمان‌جهان است.

جمشید خطیبی قائم‌مقام باشگاه ماشین‌سازی هم در مورد پیوستن نریمان‌جهان به ماشین‌سازی گفت: در حال حاضر کارهای انتقال این بازیکن به ماشین‌سازی صورت می‌گیرد و حالا باید ببینیم در چند روز آینده چه اتفاقی خواهد افتاد.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین