اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۲۷۲
آرزویم این است که بازیکنی تک باشگاهه شوم

کوکه: هم بارسلونا مرا می‌‌خواست هم رئال مادرید

هافبک اسپانیایی تیم فوتبال اتلتیکومادرید مدعی شد دو باشگاه مطرح فوتبال اسپانیا خواهان عقد قرارداد با او بوده‌اند.
۱۵:۰۶ - ۲۱ خرداد ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز-کوکه فاش کرد که باشگاه بارسلونا تابستان سال گذشته قصد داشته است او را به عنوان جانشین ژاوی هرناندس جذب کند. کوکه 23 ساله که پرورش یافته آکادمی باشگاه اتلتیکومادرید است، اولین بازی خود را برای این تیم در سن 17 سالگی و در سال 2009 انجام داد و به تدریج به یکی از بهترین هافبک‌های اسپانیا تبدیل شد و پس از قهرمانی در لالیگا به همراه روخی‌بلانکو در سال 2014 بیش از پیش مورد توجه باشگاه‌های بزرگی قرار گرفته است که طبق گفته خودش رئال مادرید و بارسلونا جزو آنها بوده‌اند.

کوکه در این خصوص اظهار داشت: تابستان سال گذشته من می‌دانستم که بارسلونا مرا می‌خواهد اما اتلتیکومادرید تنها چیزی بود که ذهنم را مشغول کرده بود. من در اتلتیکو بزرگ شده‌ام و نیازی به ترک این تیم نبود. در این تیم راحتم و حتی الان هم لزومی برای ترک آن نمی‌بینم.

وی در ادامه افزود: رئال مادرید هم سعی در جذب من داشت البته آن ماجرا به زمانی برمی‌گردد که من در تیم زیر 16 ساله‌های اتلتیکو بازی می‌کردم. پاسخ اتلتیکو به رئال این بود که من فروشی نیستم و خدا را شکر من هنوز در اتلتیکو بازی می‌کنم. امیدوارم که بتوانم تمام دوران بازیگری‌ام را در اتلتیکومادرید سپری کنم و یک بازیکن تک باشگاهه باشم. خداحافظی جرارد و ژاوی تماشایی بود. هر دوی آنها در دوران (حرفه‌ای) بازیگری‌شان تنها برای یک باشگاه بازی کردند و این واقعاً زیبا بود.

کوکه در پاسخ به این سؤال که آیا می‌تواند ژاوی جدید فوتبال اسپانیا باشد، تأکید کرد: من؟ ژاوی جدید؟ فکر نمی‌کنم چیزی به عنوان ژاوی جدید، اینیستای جدید یا نسخه جدیدی از هر بازیکن دیگری ظهور پیدا کند. من امیدوارم که به عنوان کوکه به یاد سپرده شوم. با این حال ژاوی برای من یک الگوست. من در تیم ملی اسپانیا روزهایی را در کنار او سپری کردم و چیزهای زیادی از او یاد گرفته‌ام. به نظر من بازی در کنار او یک افتخار است.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین