اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۲۴۹۲

امروز باید تکلیف ما و نفت را مشخص کنند

بازیکن فصل گذشته تیم نفت تهران گفت: بازیکنان نفت همگی بلاتکلیف هستند و امروز باید تکلیف ما مشخص شود.
۱۲:۴۶ - ۰۲ تير ۱۳۹۵
وانانیوز|

وانانیوز-وحید حمدی‌نژاد در گفت‌وگویی، درخصوص تجمع بازیکنان نفت مقابل وزارت نفت برای روشن شدن تکلیف این باشگاه گفت: آقایان ما را که به دفترشان راه نمی‌دهند و ما نمی‌توانیم آنها را ببینیم چه برسد به اینکه بخواهند صدای ما را بشنوند یا مشکلات ما را حل کنند. ما هرکسی که فکرش را کنید دیدیم و به سراغ هرکسی که می‌شناختیم رفتیم اما جالب است که هرکسی توپ را به زمین دیگری می‌اندازد. تا دیروز که بازی‌ها را می‌بردیم و دوربینی وجود داشت که آقایان معروف شوند همه کنار تیم بودند اما امروز که مشکلات زیادی داریم کسی کنار ما نیست.

وی ادامه داد: تا دیروز هرکسی برای خودش در باشگاه نفت مدیر بود اما حالا ما بلاتکلیف مانده‌ایم و خانواده‌های ما نگران هستند. باور کنید یکسری از بازیکنان هر روز گریه می‌کنند و شانس بیاوریم که کسی در این میان سکته نکند. همین فشارها باعث شد که اکبر دارستانی سکته کند و از جمع ما برود.

بازیکن تیم نفت تصریح کرد: امروز که به وزارت نفت آمدیم رئیس شرکت نفت در جلسه بود و معاون او هم داغدار است و مادرش فوت شده و به همین دلیل نتوانستیم کسی را ببینیم.

حمدی‌نژاد خاطرنشان کرد: هر روز یک حرف می‌زنند و الان نه پول داریم و نه باشگاه. امروز باید تکلیف ما مشخص شود چرا که باید هرچه سریعتر از این بلاتکلیفی در بیاییم. برای من جالب است که حالا که یک شرکت متمول پا پیش گذاشته و می‌خواهد هوای ما را داشته باشد چرا آقایان باشگاه را به آنها نمی‌دهند.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین