اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۲۳۶۸

تمرینات برانکو به پیشرفتم کمک می‎کند

احسان علوان‌‌زاده بازیکن جوانی است که به عنوان سهمیه لیگ یکی و زیر 23 سال به پرسپولیس پیوست.
۱۶:۰۷ - ۰۱ تير ۱۳۹۵
وانانیوز| وانانیوز-با اين بازيكن براي دقايقي به صحبت پرداختيم كه مي‌خوانيد.

*احسان فصل قبل براي تو چطور گذشت؟
من با تيم نفت مسجدسليمان قرارداد داشتم اما متأسفانه شرايط تيم‌مان به اندازه كافي خوب و جالب نبود. تيم به شكلي بسته شد كه خيلي‌ها مي‌گفتند ما به دسته پايين‌تر سقوط مي‌كنيم ولي با درايت فرزاد حافظي توانستيم يكي از تيم‌هاي خوب شويم و اگر به ماشين‌سازي نمي‌باختيم، حتي شانس صعود هم داشتيم.

*خودت چطور؟
من براي دو فصل در نفت مسجدسليمان بودم. فصل اول زياد به ميدان نمي‌رفتم اما در سال قبل توانستم بازي‌هاي بهتري انجام دهم و خودم را ثابت كنم.

*در چه پست‌هايي بازي كردي؟
5، 6 بازي هافبك راست بودم. 20 يا 21 بازي هافبك چپ و 4، 5 بازي هم مهاجم نوك توپ زدم. در پست‌هاي تهاجمي، همه جا مي‌توانم بازي كنم.

*چطور از پرسپوليس سردرآوردي؟
به اين خاطر كه سهميه زير 23 سال محسوب مي‌شوم، چند پيشنهاد براي من رسيد اما از آنجا كه هميشه پرسپوليسي بودم و آرزو داشتم يك روز به اين تيم بيايم، پرسپوليس را انتخاب كردم.

*يعني از دوران كودكي پرسپوليسي بودي؟
بله، هم من و هم پدرم عاشق پرسپوليس هستيم اما عموهايم استقلالي هستند! البته شرايط فوتبال حرفه‌اي، تعصب را كنار مي‌زند ولي من از بچگي پرسپوليس را دوست داشتم.

*بچه كدام شهري؟
دزفول.

*با برانكو هم صحبت كردي؟
بله. ايشان از من خواست با تمام وجود تمرين كنم و من هم گفتم آماده‌ام تا اگر به من فرصت داده شود، خودم را نشان دهم. خوشبختانه ايشان از تمرينات من راضي هستند. تمريناتي هم كه مي‌دهد، مي‌تواند به پيشرفتم كمك كند. اميدوارم من هم باعث خوشحالي هواداران شوم.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین