اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۲۲۳۸

750‌میلیون بـرای تماشاگر پـرسپولیس!

رضا خالقی‌فر در پرسپولیس ماندنی شد تا حداقل برای یك‌ نیم‌فصل دیگر زیر نظر برانكو ایوانكوویچ فوتبال بازی كند. این اتفاق در حالی رخ داده كه برانكو فصل پیش ثابت كرد اعتقاد چندانی به بازی این هافبك تهاجمی ندارد...
۱۶:۴۷ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۵
وانانیوز| وانانیوز-رضا خالقی‌فر در پرسپولیس ماندنی شد تا حداقل برای یك‌ نیم‌فصل دیگر زیر نظر برانكو ایوانكوویچ فوتبال بازی كند. این اتفاق در حالی رخ داده كه برانكو فصل پیش ثابت كرد اعتقاد چندانی به بازی این هافبك تهاجمی ندارد. بازیكنی كه در نقل‌و‌انتقالات زمستانی لیگ چهاردهم با نظر حمید درخشان از راه‌آهن به پرسپولیس منتقل شد، فصل گذشته تنها در 8‌بازی برای پرسپولیس به میدان رفت و روی هم رفته 341‌دقیقه برای پروفسور فوتبال بازی كرد. خالقی‌فر در حضور 13‌درصدی‌اش در تیم برانكو نه گلی زد و نه گلی ساخت و بیشتر برای قرمز‌های پایتخت حكم تماشاگر را داشت تا بازیكن! فراموش نكنیم خالقی‌فر در لیگ چهاردهم هم موفق به گلزنی و دادن پاس‌گل برای پرسپولیس نشد. او در نیم‌فصل دوم لیگ چهاردهم 10‌بازی برای پرسپولیس درخشان و برانكو انجام داد و روی هم رفته 668‌دقیقه فوتبال بازی كرد تا سهم 49‌درصدی در تركیب داشته باشد. جالب اینكه خالقی‌فر با چنین كارنامه درخشانی با قرارداد 750‌میلیونی در پرسپولیس لیگ پانزدهم ماندنی شد تا پای ثابت نیمكت تیم برانكو باشد.
حالا كه صحبت از عملكرد ناامیدكننده خالقی‌فر در پرسپولیس شد، بد نیست نگاهی هم به كارنامه این بازیكن در تیم قبلی‌اش داشته باشیم. او در اولین فصل حضورش در راه‌آهن، 28‌بازی لیگ‌برتری برای این تیم انجام داد و 1903‌دقیقه فوتبال بازی كرد. خالقی‌فر در لیگ سیزدهم حضوری 70‌درصدی در تركیب راه‌آهن داشت و موفق شد 3‌گل برای این تیم بزند و 3‌گل هم برای هم‌تیمی‌هایش بسازد. همین خالقی‌فر پیش از آمدن به پرسپولیس، یك‌ نیم‌فصل دیگر هم برای راه‌آهن بازی كرد و در تركیب این تیم سهم 72‌درصدی داشت. با این وجود او در نیم‌فصل اول لیگ چهاردهم تنها یك‌گل زد و یك‌گل ساخت. مشخص نیست خالقی‌فر با این كارنامه درخشان چطور مورد توجه پرسپولیس قرار گرفت و با نظر حمید درخشان پرسپولیسی شد. خالقی‌فر در حال‌ حاضر 32‌سال و 9‌ماه و یك‌روز سن دارد.
000.jpg
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین