اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۲۲۲۰

كی‌روش و برانكو هر دو برند هستند

فرشاد احمدزاده فصل گذشته و با اتمام دوران سربازی خود به پرسپولیس بازگشت تا در این تیم فوتبالش را ادامه دهد...
۱۴:۵۵ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۵
وانانیوز| وانانیوز-فرشاد احمدزاده فصل گذشته و با اتمام دوران سربازی خود به پرسپولیس بازگشت تا در این تیم فوتبالش را ادامه دهد. احمدزاده در كنار محسن مسلمان توانست زوج بسیار خوبی را تشكیل دهد و امیدوار است كه در این فصل هم بتواند در كنار بقیه بازیكنان تیم قدرتمندی را روانه مسابقات كند. او كه زیاد اهل مصاحبه كردن نیست، در گفت‌وگو با همشهری ورزشی پاسخگوی مسائل مختلف خودش و پرسپولیس شد.
  • شرایط پرسپولیس را در این فصل چطور می‌بینی؟
خدا را شكر در حال حاضر نزدیك به یك هفته است كه تمرینات را شروع كرده‌ایم. شرایط بسیار خوبی را پشت سر می‌گذاریم و تنها مشكل ما این است كه نفراتمان كم است. امیدوارم كه در روزهای آینده بقیه بازیكنان هم به ما اضافه شوند تا تمریناتمان را به صورت كامل انجام دهیم.
  • گویا برانكو در این فصل تمرینات جدیدی را برای شما در نظر گرفته است.
دقیقا همین‌طور است. برانكو و دستیار جدیدش این فصل تمرینات بدنسازی ویژه‌ای را برای تیم در نظر گرفته‌اند و حتی بعضی از تمرینات را من برای اولین‌بار در ایران دیده‌ام كه اجرا شود. تمرینات تیم كاملا بر اساس تمرینات روز دنیا انجام می‌شود.
  • روز گذشته هم در تست پزشكی شركت كردید.
بله، در آكادمی ‌المپیك تستی را دادیم كه همه تیم‌ها باید در آن شركت كنند. همه‌چیز خیلی خوب بود و امیدواریم كه این فصل را به‌خوبی شروع كنیم.
  • در این فصل تقریبا 70درصد بازیكنان در تیم ماندنی شدند.
به نظرم اتفاق بسیار خوبی است كه در چند سال اخیر در پرسپولیس افتاده. برانكو توانست اسكلت اصلی تیم را نگه دارد و امیدوارم با اضافه شدن بازیكنان جدید به تركیب تیم بتوانیم این فصل را با قدرت آغاز كنیم و باعث سربلندی پرسپولیس شویم.
  • در فصل گذشته تو به همراه مسلمان زوج خطرناكی را تشكیل داده بودید.
واقعا فصل گذشته حیف شد كه قهرمانی را از دست دادیم اما تیم بسیار خوبی را روانه مسابقات كرده بودیم. امیدوارم در این فصل هم بتوانیم همچون سال گذشته با قدرت استارت بزنیم. در كنار مسلمان زوج قدرتمندی را روانه مسابقات می‌كنیم.
  • نظرت در مورد خریدهای پرسپولیس چیست؟
همه بازیكنانی كه به پرسپولیس آمده‌اند دوستان من هستند و به تمام آنها خوشامد می‌گویم. باید بگویم پرسپولیس توانسته بازیكنان خیلی خوبی را جذب كند و امیدوارم كه بتوانند به تیم كمك كنند.
  • در خصوص اختلاف نظر برانكو و كی‌روش چه نظری داری؟
بالاخره یك اتفاقی افتاده كه ان‌شاءالله به خیر و خوشی تمام می‌شود، زیرا هر دو مربی از مربیان بزرگ هستند. امیدوارم تعامل خوبی بین آنها برقرار شود تا همه بتوانند پیشرفت كنند و مشكلی بین برانكو و كی‌روش كه هردو برند هستند پیش نیاید.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین