اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۲۱۵۲

یوردانسکو: همه شایسته صعود بودیم هم نبودیم!

مربی رومانی گفت: بازیکنان من دست به هرکاری زدند تا به گل برسیم و فرصت‌های زیادی برای گلزنی ایجاد کردند.
۰۳:۲۴ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۵
وانانیوز|

وانانیوز- سرمربی رومانی بعد از باخت مقابل آلبانی و حذف از یورو در کنفرانس خبری گفت: در دو بازی گذشته مقابل فرانسه و سوئیس فرصت‌ها خوبی برای رسیدن به پیروزی داشتیم اما نتوانستیم به خواسته خود برسیم اما امروز شرایط با دو بازی قبل متفاوت بود و باخت دردناکی را تجربه کردیم.

یوردانسکو در مورد شایستگی تیمش برای صعود گفت: جواب من به این سوال همه بله است هم نه! وقتی شما فرصت‌ها بسیاری را از دست می دهد یعنی شایستگی صعود را ندارید.

وی افزود: من دیروز گفتم این مسابقه جدال دو نسل برای رسیدن به هدف نهایی است و دیدید که همین اتفاق رخ داد و نسل آلبانی توانست برنده این مهم شود و شانس صعود را زنده نگه دارد و اگر ما صعود می‌کردیم این یک پاداش برای این نسل رومانی بود.

کاپیتان اسبق تیم ملی رومانی ادامه داد: بازیکنان من دست به هرکاری زدند تا به گل برسیم و فرصت‌های زیادی برای گلزنی ایجاد کردند ولی در نهایت باخت، باخت است و ما در حالی که بازی را خوب شروع کرده بودیم و حاکم بازی بودیم به دلیل اشتباه دفاع گل راحتی دریافت کردیم.

وی در پایان گفت: در نیمه دوم تغییر روش دادیم و بازی را کنترل کردیم و اگر به گل می‌رسیدیم همه چیز عوض می‌شد وی تماشاگران آلبانی کمک شایانی به تیم‌شان در این دیدار کردند.

انتهای پیام/ک

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین