اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۱۹۱۴

عده كمی به من و همسرم توهیــن كردند

محسن فروزان دروازه‌بان فصل گذشته سیاه‌جامگان و راه‌آهن در نهایت تصمیم گرفت كه فصل آینده با علی دایی كار كند...
۱۵:۱۸ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۵
وانانیوز| وانانیوز-محسن فروزان دروازه‌بان فصل گذشته سیاه‌جامگان و راه‌آهن در نهایت تصمیم گرفت كه فصل آینده با علی دایی كار كند. او از انتخاب صبا راضی است و تاكید می‌كند در مورد دایی دینی به گردن داشت كه باید ادا می‌كرد. فروزان در مورد پیوستن به صبا، اتفاقاتی كه در گذشته برایش رخ داد و مسائل مختلف دیگر به سوالات همشهری ورزشی پاسخ می‌دهد.
  • آیا به‌جز صبا پیشنهاد دیگری هم داشتی؟
من چهار پیشنهاد دیگر داشتم. با آنها در حال مذاكره بودم و در مورد مسائل مالی هم بحث‌هایی صورت گرفته بود. در جریان این موضوع بود كه مسئولان باشگاه صبا با من تماس گرفتند و گفتند كه دایی تو را می‌خواهد. وقتی شنیدم كه در لیست دایی هستم خیلی سریع با مسئولان صبا مذاكره كردم. دایی دینی به گردن من داشت و من چشم‌بسته پیشنهاد صبا را قبول كردم. من صبا را به‌خاطر شخص دایی انتخاب كردم و خوشحالم كه شاگرد اسطوره فوتبال آسیا هستم.
  • هدف اصلی تو در صبا چیست؟
من نیاز به یك مربی بزرگ داشتم تا بتوانم به هدف‌هایم نزدیك شوم. دایی تنها كسی است كه می‌تواند مرا به اهدافم برساند. هدف من بازگشت به تیم ملی است و امیدوارم با كمك دایی، غلامپور و دیگر مربیان صبا به این هدف برسم. مطمئنا صبا می‌تواند در فصل آینده نتایج بهتری بگیرد.
  • با خود دایی هم حرف زدی؟
بله با دایی هم حرف زدم. ایشان ابتدا ازدواج مرا تبریك گفت و سپس برایم آرزوی موفقیت كرد. یكسری حرف‌ها هم در مورد مسائل فنی زدیم.
  • قبول داری اگر در سال‌های گذشته درگیر مسائل حاشیه‌ای نمی‌شدی، الان موقعیت بهتری در فوتبال ایران داشتی؟
من هیچ‌وقت حاشیه‌ای نداشتم. همیشه سعی كردم تمرین خودم را انجام دهم ولی متأسفانه بعضی‌ها برایم حاشیه درست كردند. برای من شخصیت اجتماعی‌ام بسیار مهم است و هیچ‌وقت شخصیتم را به‌خاطر فوتبال نمی‌فروشم و اجازه نمی‌دهم كسی حقم را بخورد یا با آبرویم بازی كند.
  • باتوجه به این حرفی كه زدی، آیا بابت توهین برخی افراد در اینستاگرام ناراحت نیستی؟ برخی از آنها بعد از اینكه عكس خودت و همسرت را منتشر كردی به تو توهین كردند.
حدود 9هزار كامنت زیر آن عكس گذاشته شد كه فكر می‌كنم بیش از 95درصد آنها ازدواجم را تبریك گفتند. خوشبختانه فرهنگ مردم بالاست. حالا تعداد كمی هم بودند كه توهین كردند. شاید آنها مرا دوست ندارند یا طرفدار تیم‌های دیگر هستند. جوابشان را ندادم، مردم جواب آنها را دادند ولی امیدوارم كه یاد بگیریم به دیگران توهین نكنیم. آنهایی كه توهین می‌كنند بدانند كه هنرمندان یا ورزشكاران هم غیرت دارند و نسبت به مسائل خانوادگی حساس هستند. آنها باید من و همسرم را مثل برادر یا خواهر خودشان بدانند.
  • سال قبل یك اختلاف شدید با فرهاد كاظمی داشتی. چطور شد كه قبل از بازی راه‌آهن و سیاه‌جامگان به سمت او رفتی و همه‌چیز فراموش شد؟
من از شخصیت آقای كاظمی خوشم می‌آید و او را از لحاظ فنی خیلی قبول دارم. حتی دوست دارم دوباره با این مربی كار كنم. در آن زمان احساس كردم كه باید از شخصیتم دفاع كنم ولی دیگر دوست ندارم در مورد گذشته حرف بزنم. همیشه سعی می‌كنم انسان خوبی باشم. كاظمی پیشكسوت من است و به رسم احترام به سمت او رفتم. خیلی خوشحالم كه او سیاه‌جامگان را در لیگ برتر نگه‌داشت. حتی كاپلو هم نمی‌توانست این تیم را در لیگ برتر نگه‌دارد.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین