اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۱۹۰۵

توضیحات پزشک پرسپولیس درباره حضور بازیکنان درایفمارک

پزشک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: انصاری به دلیل مشکل گوارشی که داشت با اجازه من در تست‌های پزشکی ایفمارک حاضر نشد.
۱۴:۱۶ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۵
وانانیوز|

وانانیوز-علیرضا حقیقت پزشک تیم فوتبال پرسپولیس درباره حضور سرخ‌پوشان در مرکز پزشکی ایفمارک، گفت: بازیکنان به این مرکز پزشکی آمدند تا هر بازیکن به صورت خاص مورد آنالیز قرار بگیرد تا اگر مسئله‌ای وجود داشت مشخص شود تا بتوانیم آن را پیگیری کنیم.

وی درباره اینکه اگر بازیکنی در این تست‌ها شرایط خوبی نداشته باشد آیا از لیست کنار گذاشته خواهد شد یا خیر اظهار داشت: مواردی که منجر به عدم عقد قرارداد می‌شود پیش از این انجام شده و موضوع خاصی نیست اما این تست‌ها برای این انجام شد تا اگر مشکل جدی وجود داشت و از چشم‌ها دور مانده بود مشخص شود.

پزشک تیم پرسپولیس در خصوص بازیکنی که گفته می‌شود پیش از این رباط پاره کرده و الان به پرسپولیس پیوسته و آیا او مشکل خاصی دارد یا خیر، اظهار داشت: این بازیکن هیچ مشکلی ندارد و بدون مشکل با ما تمرین می‌کند.

حقیقت درباره محمد انصاری و اینکه به نظر می‌رسد این روزها خوب تمرین نمی‌کند، تصریح کرد: او خیلی هم خوب تمرین می‌کند و هیچ مشکل خاصی ندارد. انصاری چون یک مشکل گوارشی داشت با نظر من در تست پزشکی امروز شرکت نکرد و تست‌های او را به روزهای دیگری موکول کردیم البته بازیکنانی که در تست امروز حضور نداشتند در وقت دیگری تست انجام خواهیم داد.

وی درباره مرکز ایفمارک هم اظهار داشت: مرکز پزشکی خوبی هم ساخته شده و باید خسته نباشید به دوستانم بگویم. امیدوارم که همه تیم‌ها بتوانند از فواید این مرکز پزشکی استفاده کنند.

پزشک تیم پرسپولیس در خصوص برخی از بازیکنانی که دچار مشکل قلبی شدند و حتی فوت شدند، اظهار داشت: برای استانداردهای جهانی تست‌های سال قبل را انجام دادیم اما با این وجود برای اینکه با احتیاط بیشتری عمل کنیم تست ورزش، تست بیوتومکس و یکسری تست‌های مخصوص امسال را برای پرسپولیس امتحان کردیم.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین