اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۱۸۹

ماموریت نجات برای مسی اردبیلی

امیرحسین حاجی‌زاده، اسم یک پسر بچه فوق‌العاده مستعد اردبیلی است که انتشار کلیپ‌های مربوط به فوتبال بازی کردن او، از یکی دو سال پیش حسابی سروصدا کرد...
۱۲:۲۴ - ۲۰ خرداد ۱۳۹۴
وانانیوز| امیرحسین حاجی‌زاده، اسم یک پسر بچه فوق‌العاده مستعد اردبیلی است که انتشار کلیپ‌های مربوط به فوتبال بازی کردن او، از یکی دو سال پیش حسابی سروصدا کرد. او را از همان زمان، مسی اردبیلی لقب دادند و خیلی‌ها در مورد آینده‌اش دست به رویاپردازی‌های عجیب و غریب زدند. در همین راستا حتی پرسپولیسی‌ها هم سراغش رفتند و با او قراردادی 10ساله به امضا رساندند. طبق معمول اما ناگهان همه دنبال کار و زندگی‌شان رفتند تا مسی کوچولو دچار فقر توجه شود و افسردگی بگیرد. این روزها اخبار خوشایندی در مورد امیرحسین به گوش نمی‌رسد. این در حالی است که یک فهرست بلندبالا از اهالی فوتبال ایران می‌تواند دست او را گرفته و به آینده وی کمک کند. آیا بالاخره یک نفر یک گام موثر برخواهد داشت؟

بر بال موشک
هفته گذشته مهدی مهدوی‌كیا تعدادی از بچه‌های تیم خودش را با هزینه شخصی به مونیخ برد تا در مهم‌ترین مقطع زندگی‌شان تجربه‌های گران‌قیمت كسب كنند. همین چند روز پیش بود كه تصاویری فوق‌العاده منتشر شد از پسر بچه‌هایی كه از دیدن ورزشگاه آلیانس آره‌نا سر ذوق آمده بودند. وقتی یك كودك 10ساله ورزشگاه خانگی بایرن را از نزدیك می‌بیند و پیراهن این تیم را به تن می‌كند، طبیعی است كه در همان روز رویایش ساخته می‌شود. بسیاری از ستاره‌های بزرگ دنیای فوتبال كارشان را از توپ‌جمع‌كنی در ورزشگاه‌های مشهور آغاز كرده‌اند. این یك پروژه عامدانه بوده برای اینكه آن‌ها از ابتدای جوانی ستاره‌های بزرگ را از چند متری ببینند و برای خودشان رویا بسازند. هیچ انسانی بدون رویا موفق نخواهد شد و حالا مهدی مهدوی‌كیا عزمش را جزم كرده كه برای مشتی از بچه‌های سرزمین پدری‌اش رویا بسازد. تیم فوتبال آكادمی كیا طی حضوری پربار در آلمان توانست به مقام نایب قهرمانی تورنمنت «كاردیال كاپ» دست پیدا كند. مسی اردبیلی هم در این تیم حضور داشت اما ستاره بی‌بدیل تیم نبود و معمولا در نیمه دوم به بازی گرفته می‌شد و بازیكن بهتر از او زیاد در تیم مهدوی‌كیا پیدا می‌شد كه البته به خاطر دوری‌اش از فوتبال و مشكلاتی كه اخیرا داشته طبیعی بود. آیا بهتر از آقامهدی و البته علی دوستی برای سر و سامان دادن به وضع این پسر می‌توانیم پیدا کنیم؟

جهانی شدن با شهریار
حتی سرسخت‌ترین مخالفان و منتقدان علی دایی هم قبول دارند که او بین‌المللی‌ترین چهره فوتبال ایران است؛ کسی که بیرون از مرزهای این مملکت، فوتبال ایران را به نام وی می‌شناسند و هنوز احترامش را نگه می‌دارند. دایی که هفت سال عضو کمیته جوانان فیفا بوده، همچنان به عنوان آقای گل تاریخ فوتبال ملی جهان به برخی مراسم‌های فدراسیون جهانی دعوت می‌شود. او همچنین از سوی بقیه باشگاه‌های جهان هم مورد توجه است. همین اواخر بود که دایی به دعوت مقامات باشگاه استوک سیتی راهی استادیوم خانگی این تیم شد و حتی با پیراهن این تیم کنار رییس استوک عکسی به یادگار انداخت. واضح است که شهریار با این حجم از ارتباطات می‌تواند پسر بااستعداد اردبیلی را هم به یک آکادمی خوب اروپایی پیشنهاد بدهد و یک گام مثبت اساسی برای این بچه بردارد. این در حالی است که دایی به یک دلیل نسبت به دیگران به مسی وطنی نزدیک‌تر است؛ چه اینکه او همشهری حاجی‌زاده محسوب می‌شود. در شهری که مردم عاشق دایی هستند و بولوار و استادیوم به نامش می‌کنند، طبیعتا دست به کار شدن شهریار برای  عاقبت‌به‌خیری این پسر، محبوبیت و مقبولیت او را به شکل ویژه‌ای افزایش خواهد داد...
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
نظرات بینندگان
میانالی
Germany
چهارشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۶
والله کاری از دست ما بر نمی اید امسال دایی و باقری ها دست این فرزند اذربایجان را بگیرند تا موفق شود بنده تمام کلیپ ها شو الان هم دارم ، آرزو می کنم که به یه جایی برسد و برای مملکت ما افتخار افرینی کند.
leo
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۷
من تمام تلاشمو میکنم که موفق بشه !
همه کلیپ هاشو به تمام صفحه های بازیکنان بزرگ ارسال میکنم تا شاید از بین یکی یه جوابی بیاد
و مطمئنم یکی اینو قبول میکنه که استعداد خوبی در یادگیری داره !
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین