اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۱۷۳۷

تاکتیک برنده بازی را مشخص می کند نه ستاره ها

دستار ویژه بهرام افشارزاده می گوید: نقل و انتقالات مثل هندوانه دربسته می ماند این تاکتیک یک تیم است که برنده را مشخص می کند نه ستاره ها.
۱۲:۴۴ - ۲۸ خرداد ۱۳۹۵
وانانیوز|

وانانیوز-نصرالله عبداللهی در گفت و گویی در خصوص استقبال خوب تماشاگران استقلال از علیرضا منصوریان در تمرین روز گذشته این تیم اظهار داشت: فکر می کنم روز گذشته فضایی بسیار خوبی در محل تمرین استقلال حاکم بود و خوشبختانه منصوریان در شرایط خوب و با حمایت مردم کارش را آغاز کرد.

وی افزود: البته قطعا این استقبال وظیفه سنگینی روی دوش منصوریان و بازیکنان استقلال گذاشته و آنها باید با تمام قوا در دیدار با حریفان محبت این مردم را جبران کنند.

عبداللهی در خصوص غایبان تمرین روز گذشته استقلال هم گفت: این نفرات از منصوریان اجازه گرفته اند و ملی پوشان هم با مشورت وی تمرین نکردند. قطعا آنها طی روزهای آینده به تمرینات استقلال اضافه خواهند شد.

وی در خصوص وضعیت نقل و انتقالات استقلال گفت: استقلال طبق سیاست ها و خواسته های منصوریان بازیکن گرفته و او اولیوت اول و دوم و سوم به باشگاه ارائه کرده بود.به نظرم منصوریان پسر با جراتی است و علاوه بر مسائل فنی تفکرات خوبی در امور غیر فنی استقلال خواهد داشت و به خوبی می داند در چه زمانی چه تصمیمی بگیرد.

عبداللهی با اشاره به این مطلب که استقلال در فصل نقل و انتقالات معقولانه عمل کرده گفت: این روزها می شونم که می گویند استقلال در نقل و انتقالات عقب است اما من نمی توانم در این مورد نظر بدهم و به نظرم خود منصوریان بهترین شخص برای پاسخگویی به این حرف است. نقل و انتقالات هندوانه در بسته است و نمی توان از حالا گفت تیمی که خوب کار کرده همه چیز را برده است.هر تیمی که نقاط ضعفش را بر طرف کند بدون شک در طول فصل کار راحت تری خواهد داشت. تاکتیک یک تیم است که برنده اصلی را نشان می دهد نه ستاره ها. اینکه یک تیم چگونه جنس خود را جور کند در طول فصل کمک به مربی خواهد بود نه اینکه مثلا یک تیم چند ستاره بگیرد ولی نتواند به درستی از آنها استفاده کند یا اینکه اصلا معلوم نیست بازیکن به اصطلاح ستاره چقدر کارایی خواهد داشت.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین