اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۱۷۲۲

پرسپولیس تا به اینجای کار بازیکنان باکیفیتی را جذب کرده +عکس

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دورادور اخبار تیم محبوبم را پیگیری می‌کنم.
۱۱:۱۵ - ۲۸ خرداد ۱۳۹۵
وانانیوز| وانانیوز-درباره عملکرد پرسپولیس در فصل نقل‌و‌انتقالات اظهار داشت: پرسپولیس تا به اینجای کار بازیکنان باکیفیتی را جذب کرده و نقاط ضعفش را به خوبی پوشش داده است. اما هنوز در بعضی نقاط مثل دفاع میانی و نوک حمله لازم است که بازیکنان جدیدی را به خدمت بگیرد.



وی با اشاره به اینکه مدتهاست از فوتبال به دور است تصریح کرد: من مدرک B آسیا را دارم و حتی مدتی را به عنوان دستیار یحیی گل‌محمدی در پرسپولیس حضور داشتم. اگر شرایط مهیا باشد شاید دوباره به فوتبال برگشتم.

 

 



پیشکسوت پرسپولیس ادامه داد: در حال حاضر با چند تا از همبازی‌های سابقم مثل یحیی گل‌محمدی در ارتباط هستم. اما متاسفانه باشگاه پرسپولیس هیچ سراغی از من نمی‌گیرد. من 5 سال در پرسپولیس بودم  و با تمام وجود برای این تیم بازی کردم. در حال حاضر کمیته‌ای با نام پیشکسوتان پرسپولیس تشکیل شده و عده‌ای که تصور می‌کنند فقط خودشان پرسپولیسی بوده‌اند در آن جمع شده‌اند. در حالی‌که من و خیلی‌های دیگر سالها برای این تیم زحمت کشیده‌ایم.


ترابیان در پایان صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: همیشه و در همه حال برای پرسپولیس آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم این تیم بتواند با قهرمانی در فصل آینده دل هواداران را شاد کند. من هم دورادور اخبار تیم محبوبم را پیگیری می‌کنم.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین