اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۱۷۱۱

حمله ای رزنده به فدراسیون جهانی والیبال

سرمربی تیم ملی والیبال برزیل گفت: بازیکنان جوان ایرانی خیلی خوب بازی کردند و من از بازی آنان لذت بردم.
۰۱:۴۷ - ۲۸ خرداد ۱۳۹۵
وانانیوز|

وانانیوز- برناردو رزنده، سرمربی تیم ملی والیبال برزیل پس از پیروزی 3 بر صفر برابر ایران اظهار داشت: در هر سه ست بازی خوبی را داشتیم. به اعتقاد من هر دو تیم دچار فراز و نشیب های زیادی شدند، اما قسمت جالبش این بود که بازیکنان جوان ایرانی خیلی خوب بازی کردند و من از بازی آنان لذت بردم.

وی ادامه داد: بازیکنان ما هم با دل و جان بازی کردند. دفاع های خوبی را در زمین از برزیل دیدید و پاس های زیرکانه ای را رد و بدل کردیم. ست سوم افت کردیم و در عوض ایران بهتر شد. پنجاه و دو روز به سختی تمرین کردیم و برای مسابقات المپیک خود را آماده کردیم. امیدواریم که بتوانیم در المپیک ریو هم مدال کسب کنیم.

سرمربی تیم ملی والیبال برزیل خاطرنشان کرد: امسال فرمول مسابقات تغییر کرد. این تغییرات کار را برای مردم سخت می کند و نمی توانند از روند بازی سر درآورند. FIVB هم هر کاری که دوست دارد می کند. اگر بخواهد روسیه بماند، کاری می کند که بماند. با این حال لیگ جهانی آوردگاه خوبی است. خیلی خوب است که ما به ایران می رویم و در آنجا بازی می کنیم و ایران هم به برزیل می آید و این رفت و برگشت ها به سود والیبال است.

وی ادامه داد: دیدن ایرانی ها و طرفداران ایرانی در میان برزیلی ها خیلی خوب است، اما به هر حال لازم است فرمول تقریباً یکسانی را اعمال کنند تا مردم سردرگم نشوند و بتوانند به خوبی مسابقات را پیگیری کنند. این مسابقات آمادگی خوبی برای مسابقات المپیک نیز به شمار می رود.

انتهای پیام/ر

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین