اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۱۶۳۸

یاغی‌های آلزایمری!

محمد حسین كنعانی‌زادگان در حالی به استقلال پیوست كه در دو سال گذشته انواع و اقسام كری‌خوانی‌ها را علیه این تیم انجام داده بود...
۱۴:۰۹ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۵
وانانیوز| وانانیوز-محمد حسین كنعانی‌زادگان در حالی به استقلال پیوست كه در دو سال گذشته انواع و اقسام كری‌خوانی‌ها را علیه این تیم انجام داده بود. او كه تصور می‌كرد همچنان با پرسپولیس قرارداد دارد، سعی داشت با مصاحبه‌های مختلف و نشان دادن عدد شش، خودش را در قلب هواداران جا كند تا در بازگشت به این تیم كار راحت‌تری داشته باشد. با این وجود، مدافع پیشین ملوان بعد از پایان خدمت سربازی‌اش از سازمان لیگ استعلام كرد و متوجه شد هیچ قراردادی با پرسپولیس ندارد. این‌طوری بود كه ناگهان در چرخشی باورنكردنی با استقلالی‌ها پای میز مذاكره نشست و به سرعت توافق كرد. او حالا بازیكن جدید و احتمالا فیكس استقلال است، اما مشكل اینجاست كه انبوه عكس‌ها از او با ژست‌های هواداران پرسپولیس وجود دارد كه در حال دست به دست شدن است. كنعانی‌زادگان حتی بعد از پیروزی پرگل پرسپولیس در داربی هم بیكار نماند و با ژست شادی گل سرخپوشان در آن بازی خاص، عكسی به یادگار انداخت. او احتمالا تصورش را هم نمی‌كرده كه در فاصله كوتاهی بعد از ثبت آن تصویر، به تیمی ملحق شود كه این همه برایش كری خوانده بود!

 شرط جالب حاتمی
وضعیت امروز كنعانی‌زادگان از جهاتی شبیه داستان فرزاد حاتمی در لیگ سیزدهم است. او در حالی بین دونیم‌فصل آن سال به پرسپولیس اضافه شد كه سال قبلش در استقلال توپ زده بود. حاتمی هنگام عضویتش در استقلال یكی از ركوردداران نشان دادن عدد چهار به شمار می‌رفت و بارها با این ژست در كنار هواداران دیده شده بود. با این وجود او به پرسپولیس علی دایی آمد كه در لیگ سیزدهم شانس اول قهرمانی محسوب می‌شد. فرزاد البته بارها توضیح داد كه تنها لجبازی‌اش با یك نفر (احتمالا امیر قلعه‌نویی) باعث پیوستنش به پرسپولیس شده است. در هر صورت برخورد هواداران پرسپولیس با حاتمی چندان گرم و صمیمی نبود و او بعد از سپری كردن یك دوره كوتاه و ناموفق در جمع سرخپوشان، از این تیم جدا شد. جالب اینكه بعد از حضور او در پیراهن پرسپولیس، هواداران به طور مكرر از او می‌خواستند برای جبران گذشته، عدد شش را نشان بدهد، اما فرزاد حاتمی می‌گفت در تنها صورت قهرمانی پرسپولیس در پایان فصل این كار را انجام می‌دهد! با تمام این اوصاف به نظر می‌رسد كنعانی‌زادگان حتی از فرزاد حاتمی هم بی‌باك‌تر است، چرا كه بلافاصله بعد از حضورش در استقلال، شرح اینستاگرامش با شش قلب قرمز آبی را حذف كرده و همان مطلب را با چهار قلب آبی به انتشار رسانده است!
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین