اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۱۶۲۳

آندو در دوراهی تهران و تبریز

آندرانیك تیموریان بازیكن سابق تیم‌های استقلال و تراكتورسازی تبریز كه نیم‌فصل گذشته از قطر به سایپا پیوسته بود، نتوانست انتظارات مجید جلالی در این تیم را برآورده كند...
۱۲:۲۴ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۵
وانانیوز| وانانیوز-آندرانیك تیموریان بازیكن سابق تیم‌های استقلال و تراكتورسازی تبریز كه نیم‌فصل گذشته از قطر به سایپا پیوسته بود، نتوانست انتظارات مجید جلالی در این تیم را برآورده كند. او كه در نیم‌فصل قبل به علت مصدومیت، در بازی‌های كمی برای سایپا به میدان رفت، حالا در نقل و انتقالات بدون سروصدای خاصی مشغول انتخاب تیم جدیدش است. هنوز مشخص نیست آندو به كدام تیم خواهد رفت. اولویت اصلی او بازی در خارج از ایران است اما اگر نتواند با قطری‌ها به توافق برسد، در تهران یا تبریز فوتبالش را ادامه می‌دهد.

تهران؛ پیكان مشتری جدی، سایپا و استقلال هم هستند
مجید جلالی همواره دوست داشته در تیم‌هایی كه مربیگری می‌كند، در كنار بازیكنان جوانش، یك رهبر باتجربه داشته باشد. فصل گذشته در سایپای جلالی، جواد نكونام ابتدا عهده‌دار این نقش بود و پس از جدایی او از سایپا در نیم‌فصل، آندو جانشین جواد شد. حالا با رفتن جلالی به پیكان بار دیگر آندرانیك تیموریان در تیررس جلالی قرار گرفته تا شاید او به پیكان برود. البته فركی هم به جذب آندو بی‌میل نیست و در حال مذاكره با این بازیكن است و اگر موفق شود او را در سایپا حفظ كند می‌تواند دوباره با شاگرد قدیمی‌اش در تیم ملی كار كند. گفته می‌شود اگر علیرضا منصوریان موفق به حفظ امید ابراهیمی نشود، بی‌تمایل به جذب آندو نیست اما این بازیكن اولویت اول آبی‌پوشان محسوب نمی‌شود.

تبریز؛ كمپین تراكتوری‌ها و علاقه خطیبی
تبریز و آندو خاطرات مشترك خوبی از هم دارند. این بازیكن كه در دو نوبت برای تراكتورسازی تبریز به میدان رفته است، حالا امیر قلعه‌نویی را روی نیمكت تراكتورسازی می‌بیند. اختلافات ریشه‌دار این دو باعث شد تا هیچ‌كس فكر حضور آندو در تراكتورسازی را نكند اما تبریزی‌ها كه در حال بستن یك «تراكتور رویایی» هستند، كمپینی به راه انداخته‌اند تا آندو و قلعه‌نویی را با هم آشتی دهند. تراكتورسازی موفق به حفظ عشوری و كیانی شده و به تازگی محمد نوری را هم به خدمت گرفته و با حضور آندو، ژنرال صاحب خط هافبك قدرتمندی خواهد شد. باید صبر كرد و دید با وجود اختلافات شدید این دو، آیا این كمپین می‌تواند راهگشا باشد یا نه. اگر آندو نتواند به تراكتورسازی برود، رسول خطیبی در ماشین‌سازی علاقه بسیاری به جذب این بازیكن دارد. خطیبی دوست دارد دوباره آندو، همبازی سابقش را به تبریز ببرد و با توجه به شرایط مالی خوب ماشین‌سازی، انتقال این بازیكن به تبریز بعید نیست؛ چراكه آندو بارها اعلام كرده كه مسائل مالی برایش در اولویت قرار دارد.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین