اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۱۶۰۶

«حمیدخان» فقط می‌خواهد باشد

حمید استیلی جزو آن از دسته از کسانی است که دوست دارند تحت هر شرایطی در فوتبال ایران حضور داشته باشند.
۱۱:۰۶ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۵
وانانیوز| وانانیوز-حمید استیلی که جزو چهره های مطرح فوتبال ایران است در جام جهانی 98 توانست زننده گل قرن لقب بگیرد و در کنار این گل تاریخی، حضور چندین ساله‌اش در پرسپولیس و همین‌طور تیم ملی فوتبال کشورمان می‌توانست از او چهره‌ای محبوب در ذهن فوتبالدوستان بسازد.

از زمانی که او بنای ناسازگاری با افشین قطبی را گذاشت و همچنین در برهه‌ای دیگر تلاشی که برای جانشینی علی دایی انجام داد و به هدفش نیز دست پیدا کرد استارت کم شدن محبوبیتش زده شد و در نهایت با شعار «حیا کن رها کن» از سرمربیگری پرسپولیس کنار گذاشته شد.

این روزها شنیده می‌شود استیلی قصد دارد ریاست آکادمی پرسپولیس را بر عهده بگیرد و از طرفی دیگری صحبت‌هایی مبنی بر حضورش در هیئت‌مدیره پرسپولیس به گوش می‌رسد.

آنچه مسلم است بازیکن و مربی پیشین پرسپولیس در وهله اول باید تکلیفش را با خودش روشن کند. استیلی در مقطعی به دنبال سرمربیگری است و در مقطعی دیگر قصد دارد عضو هیئت‌مدیره باشگاه شود که این دو مقوله هیچ ربطی به هم ندارند. ضمن اینکه تلاش او برای بازگشت به پرسپولیس در شرایطی رقم می‌خورد که هواداران این باشگاه هیچ اقبالی نسبت به این بازگت نشان ندادند.

ای کاش استیلی به جای این که به دنبال حضور مجدد در پرسپولیس آن هم به هر قیمتی باشد تکلیفش را با خودش روشن کند که به دنبال چه جایگاهی در فوتبال ایران است. او می‌تواند با توجه به پیشینه بازیکنی‌اش جایگاهی ارزشمند در این فوتبال داشته باشد، به شرط این که اشتباهات گذشته‌اش را تکرار نکند و سیاست «ماندن به هر قیمتی» را در پیش نگیرد.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین