اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۱۵۸۳

برد مقتدارنه فرانسه باز هم با گل پایت

مردان دشان برابر آلبانی به پیروزی بارزش دو بر صفر دست پیدا کردند تا خیالشان برای صعود و درخشش در مراحل حذفی راحت باشد.
۰۱:۳۰ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۵
وانانیوز|

وانانیوز- دو تیم ملی فوتبال فرانسه و آلبانی به مصاف یکدیگر رفتند و این فرانسه بود که با پیروزی برابر آلبانی 6 امتیازی شد و با گل دقیقه 90 گریژمان و 94 پایت به 3 امتیاز این بازی نفس‌گیر دست پیدا کرد.

در این دیدار کوکلی 55 و آبراشی 81 از آلبانی کارت زرد دریافت کردند.

دو تیم ملی فوتبال فرانسه و آلبانی از گروه A در استادیوم ولودروم شهر مارسی به قضاوت داور اسکاتلندی، ویلیام کالم در هوایی ابری با 20 درجه سانتیگراد حرارت و 80 درصد رطوبت کلید خورد.

دو تیم پس از مراسم اولیه بازی و پخش سرود ملی، برابر یکدیگر آرایش گرفتند.

فرانسه مشخصا برای ثبت یک پیروزی دیگر وارد میدان شده بود و از چهره ستارگان آلبانیا چیزی جز احساسات و هیجان به چشم نمی خورد.

آلبانی بر خلاف بازی قبلی خود برابر سوئیس، هرگز چهره تهاجمی نداشت، با یک مهاجم و 5 هافبک کاملا حال و هوای تدافعی به خود گرفته بود و این مساله برای فرانسه موضوع خوشایندی نبود.

به نظر می‌رسید فرانسه بازی راحتی در پیش داشته باشد اما مقابل آلبانی با انگیزه دچار مشکل شده بود و هر چه می‌زد بر در بسته می خورد.

شاید یکی از تاکتیک‌های پنهان آلبانی مهار همه جانبه پایت، ستاره فرصت طلب و گلزن فرانسه بود اما این موضوع به تنهایی برای گل نخوردن کفایت نمی‌کرد.

دو تیم تا پایان نیمه نخست به تساوی بدون گل رضایت دادند و برای شروع نیمه مربیان به رختکن رفتند.

با آغاز نیمه دوم، پوگبا به جای مارسیال وارد میدان شد تا هم به اندازه یک نیمه نیمکت‌نشینی، تنبیه شده باشد و هم طراوت را به خط حمله فرانسه باز گرداند.

فرانسه بود و ضرباتی که در چارچوب نبودند و آلبانی از این فرصت سوزی‌های فرانسه راضی به نظر می‌رسید و دل به گذر زمان بسته بود.

در حالی که فرانسه حمله می‌کرد و آلبانی دفاع، این توپ گرد فوتبال بود که در دقیقه 50 به تیر دروازه فرانسه کوبیده شد و لوریس جوان را دچار استرس کرد، آلبانی به خلق یک فاجعه برای میزبان آبی نزدیک شد اما بی‌نتیجه بازگشت و به دفاع چند لایه خودش روی آورد.

فرصت‌ها برای فرانسه یکی پس از دیگری از دست می‌رفت و هواداران کشور میزبان هرگز از این تساوی بی رمق راضی نبودند، فرانسه یکپارچه حمله بود و البته دفاع آلبانی چندان به ضد فوتبال شباهت نداشت و می‌شد برای دفاع منطقی و ضد حملات گاه و بیگاه آنها نیز توجیه پیدا کرد.

ضربه سر ژیرو در دقیقه 66 استادیوم ولودروم را به هم ریخت اما سودی جز افزایش هیجان و تهییج هواداران نداشت و تابلوی نتایج همان تساوی بدون گل بود که بود.

دشان، تصمیم به ورود گریژمان گرفت و به این منظور کومان پرتلاش و خستگی ناپذیر را بیرون کشید. ژیرو بار دیگر هواداران فرانسه را تا مرز فریاد شادی پیش برد و دوباره سکوت را در ولودروم تزریق کرد. ضربه سر او توپ را به تیر دروازه آلبانی دوخت تا لااقل دو تیم در برخورد توپ به تیر دروازه نیز مساوی شده باشند.

تساوی بدون گل دو تیم، حساسیت بازی دو تیم فرانسه و سوئیس را صد چندان می‌کرد و دو تیم چهار امتیازی را برای فتح صدر جدول گروه اول، به جان هم می‌انداخت. اما گریژامن این اجازه را نداد و سناریو را عوض کرد، ستاره اتلتیکومادرید در دقیقه آخر بازی گل پیروزی فرانسه را ثبت کرد و تیمش را 6 امتیازی روانه دور حذفی کرد.

گل دوم تیم ملی فوتبال فرانسه را نیز دیمیتری پایت در دقیقه 94 به ثبت رساند تا آلبانی خسته و ناامید محو شود. به این ترتیب فرانسه دو بر صفر به پیروزی رسید.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین